stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 161609
  • 06 شهریور 1399 - 14:52
1

برگزاری جشنواره ملی تجارب برتر شهاب

برگزاری جشنواره ملی تجارب برتر شهاب
مدیرعامل مجمع خیرین نخبه پرور استان فارس از برگزاری جشنواره ملی تجارب برتر شهاب خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

حبیب شریف، هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و هدایت استعداد‌های برتر (شهاب) عنوان کرد و گفت: رسالت انجام سند‌های چشم انداز ۱۴۰۴ در بخش‌های نظام تعلیم و تربیت رسمی، مدرسه در افق چشم اندازها، بخش‌های متعددی از «نقشه جامع علمی کشور» و «سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» را برعهده دارد.
وی افزود: از آنجا که شناسایی اولین و مهمترین اصل در اجرای بهتر برنامه ملی شهاب است، برای شناسایی بهتر استعداد دانش آموزان با برگزاری «اولین همایش تجارب برتر و چالش‌های برنامه ملی شهاب» آموزگاران و مجریان این برنامه را در شناسایی بهتر استعداد‌ها یاری نمائیم.
به گفته شریف، اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با همکاری بنیاد نخبگان استان فارس با بهره گیری از توانمندی‌های استانی به برگزاری همایشی ملی به صورت مجازی در بعد شناسایی شهاب که محیطی ست برای بیان تجربیات موفق اجرا شده در زمینه محور‌های ذکر شده در پوستر و فراخوان جشنواره‌ای که هدف اصلی این جشنواره تعامل و ارتباط بین مجریان برنامه و نیز جمع آوری و تدوین تجربیات علمی برتر خصوصاً در زمینه شناسایی استعداد‌ها است، اقدام کنند.
وی افزود: از آموزگاران و مجریان و صاحب نظران در برنامه ملی شهاب دعوت می‌شود تا تجربیات خود را به صورت آثار مکتوب، فیلم از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی http://eform.farsedu.ir/collect/form/fillit/۴۷۹۵ ارسال کنند.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.