stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
  • کد خبر : 162225
  • 09 شهریور 1399 - 15:41
2

توزیع۳ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان

توزیع۳ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان
به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) سه هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان شیراز و خفر توزیع شد.
قلم | qalamna.ir :

مسئول قرارگاه تبلیغی عمار منصوریه گفت:به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان سید الشهدا (ع) سه هزار پرس  غذای گرم میان نیازمندان شهر خفر و شیراز توزیع شد.
 حجت الاسلام حمیدرضا حدائق در خصوص اطعام نیازمندان افزود: اطعام نیازمندان یکی از ویژگی‌های ائمه معصومین بوده و سفارش بسیاری در روایات به آن شده است، از این رو در پی عمل به این کار خیر، قرارگاه تبلیغی عمار اقدام به طبخ و توزیع سه هزار غذای گرم میان نیازمندان کرده است.
مسئول قرارگاه تبلیغی عمار اظهار داشت: گروه فرهنگی، تبلیغی و جهادی عمار به‌حسب دغدغه‌ای که مسئول مدرسه منصوریه داشتند از سال ۹۳ با مبلغان جوان مدرسه شکل گرفت.
وی بابیان اینکه ارتباط جوان با مبلغان باید مستقیم باشد، افزود: رویکرد قرارگاه به این شکل است که در مساجد کانون‌های فرهنگی را راه‌اندازی کنیم، ازاین‌رو مبلغان در مساجد ورود کردند و نوجوانانی را جذب کرده و فعالیت‌های خود را آغاز کردند، با توجه به تقاضایی که از اطراف شیراز داشتیم و با حمایت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی تبلیغ هفتگی نیز به قرارگاه اضافه شد.

مدیر حوزه علمیه منصوریه مطرح کرد: مبلغان قرارگاه تبلیغی عمار در روستا‌ها و مناطق محروم، فعالیت‌هایی بسیاری نظیر بیان احکام، تصحیح حمد و سوره، قرائت قرآن کریم، سخنرانی و در بعد جهادی نیز ساخت سرویس‌های بهداشتی و حمام، ترمیم مساجد و خانه‌ها را انجام می‌دهند. وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مجالس تبلیغی، طلاب مبلغ در فضای مجازی و تبلیغ چهره به چهره فعالیت‌های خود را ادامه دادند و با کمک‌های مؤمنان، قرارگاه عمار نیز باهمت خیرین تاکنون پنج مرحله تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی انجام داده، درواقع تاکنون ۵ هزار بسته معیشتی را میان نیازمندان توزیع کرده‌ایم.
حجت‌الاسلام حدائق تأکید کرد: اهدای ۴۵۰ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند ازجمله دیگر فعالیت‌هایی بوده که در ایام کرونا انجام‌شده است؛ توزیع نان، طبخ غذای گرم و ضدعفونی معابر و مساجد ازجمله دیگر این فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.