stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۶ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 5 June , 2024
  • کد خبر : 164440
  • 16 شهریور 1399 - 21:18
2

سه شنبه ۱۸ شهریور توزیع کارت آزمون استخدامی تامین اجتماعی

سه شنبه ۱۸ شهریور توزیع کارت آزمون استخدامی تامین اجتماعی
زمان توزیع کارت آزمون استخدامی تامین اجتماعی اعلام شد
قلم | qalamna.ir :

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی تامین اجتماعی از روز سه شنبه ۱۸ شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.
متقاضیان میتوانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.
چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، برای اصلاح به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کنند.
متقاضیان در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت نام می‌توانند از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۰ شهریور به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.
آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۹ ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه ۲۱ شهریور ماه در ۳۸ شهرستان کشور برگزار و در‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.