stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 165700
  • 20 شهریور 1399 - 11:52
2

تمدید دو چالش فناوری و نوآوری در حوزه تایر

تمدید دو چالش فناوری و نوآوری در حوزه تایر

مهلت ثبت‌نام در دو چالش‌ نوآوری در حوزه تایر خودروها تا ۱۲مهرماه تمدید شد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا، به‌منظور فراهم کردن فرصت بیشتر برای تکمیل و ارسال طرح‌ها از سوی فناوران و پژوهشگران، مهلت ثبت‌نام در چالش‌های نوآوری «دستیابی به مقاومت غلتشی رده A توام با چنگ‌زنی خیس رده A و حفظ حداکثری مقاومت سایشی رویه تایر TBR با استفاده از نانومواد» و «کاهش جدایش سیم فلزی از آمیزه لاستیکی و افزایش چسبندگی آن در محل بلتِ تایر TBR با استفاده از نانومواد» تا ۱۲مهرماه تمدید شد.

پژوهشگران، فناوران و شرکت‏‌های دانش‌‏بنیان علاقه‌مند به شرکت در چالش‌های نوآوری تا مهلت مقرر فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی چالش «Ichallenge.ir» فرم پیش‌نویس طرح را دریافت و نسبت به ثبت طرح پیشنهادی خود اقدام کنند.

این چالش‌های نوآوری با همکاری یکی از شرکت‌های تولید کننده لاستیک خودرو، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و برنامه آی‌چلنج طی دو مرحله برگزار خواهند شد. با پایان‌یافتن مهلت ثبت‌نام در روز ۱۲مهرماه، طرح‌های دریافتی توسط کمیته داوران ارزیابی شده و در نهایت، شرکت‌کنندگان برگزیده (اعم از فرد یا گروه) به مرحله دوم راه خواهند یافت.

بر اساس اعلام دبیرخانه چالش‌های فناوری و نوآوری ایران، برگزیدگان مرحله نخست، حدود ۳ ماه فرصت خواهند داشت تا ضمن تکمیل مستندات فنی و اقتصادی، نمونه‌ای آزمایشگاهی از طرح خود را مطابق با ملاحظات فنی چالش بسازند. در این مرحله شرکت‌کنندگان به‌صورت گام‌به‌گام، پیشرفت طرح خود را گزارش می‌دهند و بر اساس آن، از حمایت‌های نقدی و غیرنقدی تا سقف ۷۰ میلیون ریال بهره‌مند می‌شوند. برنده نهایی چالش علاوه بر جایزه نقدی ۳۰ میلیون تومانی، به‌منظور توسعه فناوری و تجاری‌سازی طرح و نمونه‌های اولیه خود تا مرحله تولید انبوه فرصت همکاری با یکی از شرکتهای تایرسازی کشور را خواهد داشت.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.