stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 166022
  • 21 شهریور 1399 - 17:43
2
رئیس بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

روند برگزاری انتخابات با آرامش درحال برگزاری است/ هیچ گونه تخلفی تاکنون گزارش نشده است/ ۵۰۲ بازرس بر روند انتخابات نظارت می‌کنند

روند برگزاری انتخابات با آرامش درحال برگزاری است/ هیچ گونه تخلفی تاکنون گزارش نشده است/ ۵۰۲ بازرس بر روند انتخابات نظارت می‌کنند
کرمانشاه/قلم: رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: با آغاز روند انتخابات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، این انتخابات در آرامش کامل درحال برگزاری است.
قلم | qalamna.ir :

دکتر افشین کریمی در گفت و گو با خبرنگار قلم در کرمانشاه اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا باعث شد که ما تجربه جدیدی را در دور دوم انتخابات شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه تبلیغات کاندیدا از سوی صداوسیما و در فضای مجازی صورت گرفت افزود: در این ایام تبلیغات در آرامش انجام شد که البته یکسری تخلفات صورت گرفت که از سوی پلیس فتا و هیات نظارت و بازرسی تذکرات لازم ارائه شد.

معاون استاندار کرمانشاه بیان کرد: امروز و با آغاز فرایند رأی گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه و اسلام آبادغرب و دالاهو تیم های بازرسی درحال نظارت بر روند انتخابات هستند، در صندوق های ثابت یک نفر و در صندوق های سیار، در هر سه صندوق یک نفر و همچنین تیم متشکل از سربازرس و بازرس ویژه بر روند این انتخابات نظارت خواهند کرد.

رئیس بازرسی ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه در کرمانشاه ۳۲۰ بازرس، اسلام آباد غرب ۱۲۷ و دالاهو ۵۵ بازرس بر روند انتخابات نظارت می‌کنند تصریح کرد: با هماهنگی و همکاری که بین هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی هست، و طبق گزارش های واصله، تا این لحظه هیچ گونه تخلفی گزارش نشده است.

کریمی با بیان اینکه ان شاء الله روند برگزاری انتخابات با آرامش کامل به‌پایان برسد گفت: بنا این است که ساعت رأی گیری تا ساعت ۱۸ باشد اما باید دید تصمیم ستاد انتخابات کشور و استان چیست و اگر قصد تمدید ساعت رأی گیری داشته باشیم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر تخلفی در روند انتخابات صورت گیر ابتدا در فرمانداری و هیات نظارت و سپس در جلسه ای با حضور هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی بررسی خواهد شد و اگر تخلفی که باعث شود بر روند انتخابات تأثیر گذار باشد رسیدگی خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.