stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 168295
  • 29 شهریور 1399 - 9:07
2

توزیع الکترونیکی گاز مایع در فارس از یکم مهر

توزیع الکترونیکی گاز مایع در فارس از یکم مهر
طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید، نفت گاز و گاز مایع از ابتدای مهر اجرا می شود.
قلم | qalamna.ir :
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: تمامی زیر ساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری برای اجرای این طرح فراهم است و متقاضیان پس از ثبت نام در سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی می‌توانند سوخت مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی و با قیمت مصوب دریافت کنند.
امیر بنی کریمی با بیان اینکه تاکنون حدود ۷۰ درصد از مصرف کنندگان ثبت نام کرده اند، افزود: متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام اقدام نشده اند برای نام نویسی می توانند به نشانی اینترنتی https:// newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه کنند.
 
وی، هدف از اجرای این طرح را تحقق دولت الکترونیک، رعایت حقوق مصرف کنندگان، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و دسترسی آسان‌تر مصرف کنندگان واقعی برشمرد و اظهارداشت: با عملیاتی شدن این طرح ملی، ساماندهی توزیع نفت سفید، نفت گاز وگاز مایع، شفاف سازی مصرف کنندگان مجاز، تخصیص سهمیه، عملیات خرید و پرداخت همگی بصورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
مدیر منطقه فارس، خانوار‌های فاقد گاز طبیعی، بخش‌های صنفی و صنعتی را از مهمترین مصرف کنندگان گاز مایع و نفت سفید برشمرد و ادامه داد: با اجرای این طرح، سهمیه سوخت مصرف کنندگان واقعی کم نخواهد شد و روزانه حدود ۳۸۵ تن گاز مایع در فارس از طریق ۱۳ شرکت موزع و ۶۰۰ عامل مجاز توزیع می‌شود.
هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.