stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 172467
  • 11 مهر 1399 - 15:05
6
طغیان ضعف عملکرد با صدای مردم؛

فیلم | اعتراض مردم سیل زده روستای کهریز هرسین به استاندار کرمانشاه/ مردم: استاندار هیچ کاری برای ما نکرد/ فقط برای نمایش آمده بود!

فیلم | اعتراض مردم سیل زده روستای کهریز هرسین به استاندار کرمانشاه/ مردم: استاندار هیچ کاری برای ما نکرد/ فقط برای نمایش آمده بود!
یکی از اهالی این روستا در این ویدیو می گوید: آقا استاندار هیچ برای ما نکرد! حتی تا اینجا برای نمایش آمده است، برای گرفتن عکس آمده که نشان مردم بدهد او هیچ کاری برای ما نکرده است؛ حتی نگذاشت حرف بزنیم.
قلم | qalamna.ir :

ظهر امروز جمعه ۱۱ مهرماه ۱۳۹۹ استاندار کرمانشاه از روستاهای سیل زده شهرستان هرسین بازدید کرده است، بازدیدی که حواشی بسیاری داشته که در ادامه در یک ویدیو اعتراض مردم سیل زده روستای کهریز هرسین به استاندار کرمانشاه را مشاهده خواهید کرد.

«یکی از اهالی این روستا می گوید: آقا استاندار هیچ برای ما نکرد! حتی تا اینجا برای نمایش آمده است، برای گرفتن عکس آمده که نشان مردم بدهد او هیچ کاری برای ما نکرده است؛ حتی نگذاشت حرف بزنیم، هیچ چیزی برای ما نمانده است. استاندار دو دقیقه اینجا نماند (این جمعیت شاهد است). او هیچ کاری برای ما نکرد و فقط به اینجا آمد و با ماشین های شان رفتند!

او همچنین در این ویدیو ادامه می دهد: استاندار مگر وسط داعشی ها آمده است که با خود این همه محافظ آورده، او آمده است به روستای کهریز مگر من داعشی هستم که استاندار را بکشم؟

فرد دیگری از اهالی این روستا نیز می گوید: شده ایم داعشی؟ خانه و زندگی و بدبختی ام ویران شده است می گویم آقای استاندار بیا به منزل من می گویند جلو نیا کرونا داری بو می دهی!

فرد دیگری نیز می گوید: ما از استاندار فقط اسم او را شنیده ایم!»

 

این ویدیو را صفحه دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه هرسین منتشر کرده که ساعتی بعد از انتشار این ویدیو از روی خروجی صفحه حذف شد.

گفتنی است جانشین فرمانده انتظامی هرسین در این باره گفته پس از بارش شدید باران در شب ۹مهر ماه و بالا آمدن سطح آب معابر و خیابان‌ها، شاهد وقوع سیلاب در سطح شهرستان هرسین بودیم. به علت وقوع این سیلاب کم سابقه، مسیر ارتباطی روستاهای داوودی علیا، کهریز و چغا سعید مسدود و ۳۰۰ رأس گوسفند نیز در روستای داوودی علیا به علت ریزش کوه و سیلاب تلف شدند. بر اثر وقوع سیل به ۱۵ خانوار در روستاهای یاد شده خسارات زیادی وارد آمد که کارشناسان در حال ارزیابی و برآورد میزان این خسارات هستند.

سیل هرسین ۳۰۰ راس دام را تلف و راه ارتباطی سه روستا را قطع کرد

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.