stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 31 July , 2024
  • کد خبر : 173652
  • 15 مهر 1399 - 12:39
3

دشان: گریزمان در بارسلونا خوشحال نیست

دشان: گریزمان در بارسلونا خوشحال نیست

سرمربی تیم ملی فرانسه اعلام کرد که مهاجمش از حضور در بارسلونا راضی نیست.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در نشست خبری نشان داد نگران وضعیت آنتوان گریزمان است. سرمربی فرانسوی معتقد است مهاجم بارسا در نوکمپ شاد نیست و این موضوع ممکن است تاثیر مستقیم روی عملکرد این بازیکن در دو بازی فرانسه در لیگ ملت ها داشته باشد.

دشان گفت: من خیلی با گریزمان صحبت می کنم. مطمئن هستم اکنون از شرایطش در بارسلونا خوشحال نیست. درباره پست هایی که بازیکنانم در تیم های باشگاهی دارند دخالت نمی کنم حتی آن هایی که در بارسا هستند. گریزمان اکنون در سمت راست بازی می کند اما نمی دانیم زمانی که به عنوان مهاجم میانی بازی نکند چه کارایی خواهد داشت. 

سرمربی فرانسوی از زمانی که هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده گرفت همیشه از گریزمان به عنوان دومین مهاجم هدف استفاده می کند اما رونالد کومان در شروع لالیگا مهاجم فرانسوی را در چنین پستی قرار نداده و از او در گوش راست بهره برده است. گریزمان سعی خواهد کرد شرایطش را با حضور در بازی های ملی بهتر کند.  

کومان پیش از این درباره عملکرد گریزمان صحبت کرده بود. سرمربی بارسلونا پس از تساوی مقابل سویا گفت: گریزمان دو موقعیت گل داشت و با توجه به توانایی که دارد باید یکی از آن ها را به گل تبدیل می کرد. 

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.