stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 173736
  • 15 مهر 1399 - 14:45
2
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان خبر داد:

سرمایه گذاری صد میلیون یورویی در همدان طی ۶ ماه اخیر

سرمایه گذاری صد میلیون یورویی در همدان طی ۶ ماه اخیر
قلم/ همدان- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: به همت همکاران مرکز خدمات سرمایه گذاری استان همدان، در شش ماه گذشته مبلغ صد میلیون یورو سرمایه خارجی در استان همدان جذب شده است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، محمدناصر محمودی در دومین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان همدان ضمن تأکید بر حفاظت فیزیکی و حراست دستگاه های اجرایی گفت: باید ضریب امنیت و هوشیاری را در دستگاه های اجرایی در سطح استان افزایش دهیم. وی افزود: طلب پیمانکاران از دستگاه های اجرایی، باید با ارائه صورت وضعیت توسط بانک ها پرداخت شود به این منظور دستگاه های اجرایی استان ملزم هستند تا اسناد خزانه بلند مدت را به بانک ارائه دهند.
وی در ادامه صحبت های خود گفت: به همت همکاران مرکز خدمات سرمایه گذاری استان همدان، در شش ماه گذشته مبلغ صد میلیون یورو سرمایه خارجی در استان همدان جذب شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان افزود: هر ساله مطابق با قانون، یک صدم اعتبارات دستگاه های اجرایی باید به مراکز خدمات سرمایه گذاری استان ها اختصاص داده شود.
رئیس شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان همدان اظهار کرد: با راه اندازی پنجره واحد فیزیکی در استان صدور مجوزهای کسب و کار از ۲ ماه به ۲ یا ۳ روز کاهش می یابد.

محمودی در پایان صحبت های خود گفت: خوشبختانه نود درصد استقرار پنجره واحد در استان صورت گرفته است.

زیرساخت های لازم جهت ارائه خدمات غیرحضوری بانک ها در روستاها  فراهم نشده است
مدیر بانک ملی و  دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان همدان در این جلسه گفت: سقف پرداخت تسهیلات بانکی در استان همدان پنج میلیارد تومان است و در خواست داریم جهت کاهش زمان پرداخت این مبلغ افزایش پیدا کند.

محمد طوماسی با بیان این که نود درصد تأمین مالی استان توسط سیستم بانکی انجام می شود، در خصوص سپرده گذاری در بانک های استان همدان بیان کرد: ۶ درصد مردم استان همدان در بانک های استان سپرده دارند.

وی در ادامه با تصریح بر این که میزان ۱۷ درصد افزایش مطالبات و ۱۱ درصد نیز رشد منابع در استان همدان داشته ایم، مطرح کرد: متأسفانه، زیرساخت های لازم به منظور ارائه خدمات غیرحضوری بانک ها در روستاها هنوز فراهم نشده است.
موسوی، مدیرعامل شرکت بیمه ایران و رئیس سندیکای بیمه گران استان همدان نیز در این جلسه گفت: وجود دو آئین نامه متفاوت بیمه مرکزی و بیمه ایران در استخدام نیروی انسانی باعث ایجاد مشکل در صنعت بیمه شده است.

مالیات ارزش افزوده بر اساس جمعیت هر استان  تنظیم شود
معاون مالیات بر ارزش افزوده اداره کل امور مالیاتی استان همدان نیز عنوان کرد: تحقق درآمدهای مالیاتی ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

کرمیان در این راستا پیشنهاد کرد: مالیات ارزش افزوده بر اساس جمعیت هر استان  تنظیم شود.
منصوری مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان همدان در این جلسه بیان کرد: ماشین های خارجی قاچاق، لباس و کالاهای فاسد ضبط شده در انبارهای اموال تملیکی استان تعیین تکلیف شوند.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.