stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۴ خرداد , ۱۴۰۳ Monday, 3 June , 2024
  • کد خبر : 173743
  • 15 مهر 1399 - 15:00
2
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی:

شرایط ورود سرمایه گذار به استان همدان را مهیّا سازیم

شرایط ورود سرمایه گذار به استان همدان را مهیّا سازیم
قلم/ همدان- رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید با اعتماد سازی و ارائه مشوق های سرمایه گذاری، شرایط را برای ورود سرمایه گذار به استان تسریع کنیم.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، حمیدرضا حاجی بابایی در دومین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان همدان ضمن تشکر از کلیه اقدامات صورت گرفته توسط مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان و مدیران شورای هماهنگی در ارائه خدمات به مردم استان گفت: استان همدان با داشتن پتانسیل های مختلف دارای ظرفیت های مناسبی برای سرمایه گذاری است.

وی با بیان این که به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب در استان همدان، فعالیت های گمرک و بورس استان نیازمند رشد بیشتری است، مطرح کرد: بودجه و سرمایه گذار در کشور فراوان است بدین سان باید دستگاه های اجرایی مربوطه، شرایط سرمایه گذاری را در استان فراهم نمایند.

حاجی بابایی در ادامه صحبت های خود تاکید کرد: با  اعتماد سازی و ارائه مشوق های سرمایه گذاری، شرایط را برای ورود سرمایه گذار به استان تسریع کنیم.

نماینده مردم  همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ۷۰ درصد معاملات در بازار بورس توسط شرکت های حقوقی با واسطه یا بدون واسطه صورت می گیرد بنابراین، باید نقدینگی بورس به کمک تولید بیاید.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت های خود از مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان خواست تا دوره آموزشی چگونگی استفاده از تهاتر برای کارشناسان دستگاه های اجرایی استان برگزار نماید و ادامه داد: در شرایط شیوع ویروس کرونا، در دریافت مالیات حمایت های بیشتری از تولیدکنندگان و اصناف صورت گیرد.

مدیر بورس منطقه ای همدان نیز در ادامه این جلسه گفت: مجموع معاملات شهریور ماه بورس منطقه ای همدان ۱۰۰۰۳۰ میلیارد تومان است که نسبت به مرداد ماه سالجاری ۲۸ درصد کاهش یافته است.

کامران حسن زاده در این راستا خاطرنشان کرد: طبق آئین نامه جدید از این به بعد فروش سهام عدالت تنها از طریق کارگزاری ها و خرید آن توسط شرکت های حقوقی صورت می گیرد. لذا پیشنهاد می گردد شرکت های فعال و بزرگ استان همدان وارد بورس شده و محصولات کشاورزی استان وارد بورس کالا شوند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.