stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024
  • کد خبر : 178558
  • 29 مهر 1399 - 21:05
2
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی:

روابط عمومی ها بازوان مدیران در دستگاه های اجرایی هستند

قلم_مرکزی_فائزه عقیلی ، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی در نشست با برخی مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان به میزبانی بیمه سلامت گفت: روابط عمومی ها بازوان توانمند مدیران در دستگاههای اجرایی هستند و نیاز روابط عمومی ها امروزه پیش از گذشته احساس می شود .
قلم | qalamna.ir :

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی در نشستی که توسط روابط عمومی بیمه سلامت استان مرکزی در راستای برنامه عملیاتی روابط عمومی بیمه سلامت برگزار شده بود ،گفت: در شرایط کنونی جامعه و احساس نیاز مردم به اطلاعات درست و موثق می طلبد که روابط عمومی ها پیش از گذشته تلاش نمایند .
وی افزود: مدیران اجرایی باید بدانند که امروزه کارشناسان روابط عمومی باید از تخصص لازم و توانمندی بالایی برخوردار باشند که بتوانند در شرایط کنونی جامعه با توجه به اخبار های ضد و نقیض از سوی برخی رسانه های معاند نیاز مخاطبان خود را تامین نمایند.
عقیلی تصریح کرد: جایگاه روابط عمومی پس از سالیان سال که از عمر روابط عمومی ها می گذرد همچنان به جایگاه واقعی خود نرسیده است و این مهم خواسته تمامی همکاران در روابط عمومی های دستگاههای اجرایی کشور است که باید دنبال شود .
وی ابراز کرد: بیمه سلامت خدمات بسیار خوبی به بیمه شدگان ارائه نموده است از جمله این خدمات راه اندازی سامانه ۱۶۶۶ جهت پاسخگویی به سوالات مردمی و سوالات کرونایی می باشد که حرکتی بسیار خوب و قابل تحسین است که مردم و بیمه شدگان به راحتی بتوانند بصورت ۲۴ ساعته مشکلات و سوالات خود را از این طریق به گوش مسئولین سازمان خود برسانند .
وی در خاتمه با اشاره به پرداختی این سازمان بابت بیماران کرونایی گفت: طبق گزارشات دریافتی از بیمه سلامت استان در پنج ماهه نخست سالجاری بر اساس اسناد موجود رقمی معادل ۷ میلیارد تومان بابت بیماران کرونایی محاسبه و هزینه شده که گامی بسیار مهم است .
در ادامه نوری زاده مسئول روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: خوشبختانه بر اساس استراتژیهای سازمان بیمه سلامت ایران هرساله برنامه های حوزه روابط عمومی ادارات بیمه سلامت استانها طبق سیاسیتهای بالا دستی تعریف و در استانها اجرایی و عملیاتی می شوند که این کار می تواند نقشه راهی برای انجام امور و فعالیتهای روابط عمومی در ادارات بیمه سلامت استانها باشد .
مسئول روابط عمومی بیمه سلامت استان مرکزی در این نشست خاطر نشان کرد: بیمه سلامت استان مرکزی خدمات مورد نیاز به بیش از ۵۶۸ هزار نفر را از طریق ۶۰۰ موسسه خصوصی و دولتی طرف قرارداد ارائه می نماید .
وی گفت : روابط عمومی بیمه سلامت در راستای برنامه عملیاتی سالجاری نشست های هم اندیشی با برخی رسانه ها و همچنین برگزاری رزمایش سایبری را با حضور برخی استانها و همکاری اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان در این مدت اجرایی نموده است که برگزاری این برنامه ها می تواند کمک شایانی به اطلاع رسانی و اگاهی بخشی به مخاطبان سازمان با همکاری رسانه های آنلاین داشته باشد .

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.