stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 182063
  • 07 آبان 1399 - 11:21
2
رئیس اداره منابع‌ طبیعی و آبخیزداری شهرستان تویسرکان:

طرح توسعه ۳۸ هکتاری جنگلکاری در تویسرکان کلید خورد

طرح توسعه ۳۸ هکتاری جنگلکاری در تویسرکان کلید خورد
قلم/ همدان- رئیس اداره منابع ‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان تویسرکان از اجرای طرح توسعه جنگل با نهال در حوزه آبخیز میر رضی الدین این شهرستان به مساحت 38 هکتار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ادره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان، کامران کیانی، با اعلام این خبر گفت: چاله کنی این طرح به یادسرداردلها شهید حاج قاسم سلیمانی شروع شده است.
کیانی با اشاره به آغاز اجرای طرح توسعه جنگل با نهال در حوزه آبخیز میر رضی الدین، مطرح کرد: این طرح به مساحت ۳۸ هکتار در محل طرح مدیریت منابع جنگلی تویسرکان در حال اجرا است.
وی در تشریح هدف از اجرای طرح توسعه جنگل در این محدوده عنوان کرد:  ایجاد منظره زیبا و جلوگیری از آلودگی توسعه گردشگری، تلطیف هوا، ذخیره نزولات و گذراندن اوقات فراغت مردم نقش بسزایی داشته و بالا رفتن سهم سرانه جنگل در شهرستان از دیگر اهداف این طرح خواهد بود.

رئیس اداره منابع‌ طبیعی و آبخیزداری شهرستان تویسرکان با بیان این که سماق بادامک، ارژن و… گون هائی هستند که در این پروژه کاشته می شوند، به اعتبار تخصیص یافته به منظور اجرای طرح توسعه جنگل با نهال در حوزه آبخیز میر رضی الدین اشاره کرد و افزود: ۱۵۰میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی تصویب شده است.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.