stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 182756
  • 08 آبان 1399 - 17:36
0
روز پرکار مأموران پلیس شهرستان کرمانشاه:

از کشف ماسک تا دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی

از کشف ماسک تا دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی
کرمانشاه/قلم: فرمانده انتظامی کرمانشاه، از کشف 17 هزار عدد ماسک قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: مأموران پلیس کوزران نیز در عملیاتی موفق به کشف ۶۰۰ میلیون ریال لوازم برقی قاچاق و توقیف یک دستگاه خودروی پژو پارس شدند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از کرمانشاه، سرهنگ حسین براری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: مأموران کلانتری ترمینال شهید کاویانی حین بازرسی از انبارهای تعاونی های ترمینال به ۲ بسته مشکوک شدند.

وی افزود: در جریان بررسی این بسته ها مأموران ۱۷ هزار عدد ماسک قاچاق کشف و در این راستا ۲ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه از کشف ۶۰۰ میلیون ریال لوازم برقی قاچاق خبر داد و گفت: مأموران پلیس کوزران نیز در عملیاتی موفق به کشف ۶۰۰ میلیون ریال لوازم برقی قاچاق و توقیف یک دستگاه خودروی پژو پارس شدند.

سرهنگ براری تصریح کرد: در این عملیات انواع لوازم برقی و آشپزخانه مانند اتو، کباب پز، سرخ کن، سشوار، اتو و… توسط پلیس کشف شد که در این راستا هم ۲ نفر دستگیر به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم معرفی شدند.

وی همچنین از دستگیری هشت نفر از عوامل ۲ نزاع دسته جمعی با حضور به موقع ماموران پلیس خبر داد و اضافه کرد: در مورد نخست پس از اعلام یک مورد درگیری دسته جمعی در شهرک فدک فاز یک، ماموران کلانتری سجادیه در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه ادامه داد: با حضور به موقع مأموران، پنج نفر از عوامل نزاع که به خاطر اختلافات ملکی باهم درگیر و یک نفر را هم زخمی کرده بودند را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی همچنین با اشاره به وقوع نزاع دسته جمعی در شهرک الهیه، گفت: در این نزاع هم با حضور به موقع کلانتری الهیه سه نفر دستگیر شدند.

براری در پایان، خاطرنشان کرد: هر هشت عامل اصلی در نزاع‌های ایجاد شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.