stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 184328
  • 11 آبان 1399 - 21:19
2

اعمال محدودیت عبور و مرور از فردا در استان/جریمه ۵۰۰ هزار تومانی عدم توجه به اخطار پلیس

اعمال محدودیت عبور و مرور از فردا در استان/جریمه ۵۰۰ هزار تومانی عدم توجه به اخطار پلیس

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: از فردا دوشنبه ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان‌ماه اعمال محدودیت ورود و خروج اعمال می‌شود همچنین افرادی که به اخطار و تذکرات پلیس توجه نکنند و بخواهند از شهر خارج شوند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه و اعمال قانون می‌شوند.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار ، ایوب درویشی در گفت‌وگو با خبر شبانگاهی شبکه اصفهان با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: ۲۵ مرکز استان در کشور از جمله شهرستان اصفهان که وضعیت قرمز دارند، از فردا دوشنبه ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان‌ماه اعمال محدودیت ورود و خروج به استان‌های اعلام شده را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: خودروهایی که پلاک بومی اصفهان هستند اجازه خروج از استان را ندارند و همچنین خودروها با پلاک غیربومی نیز اجازه ورود به اصفهان را نخواهند داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: افرادی که به اخطار و تذکرات پلیس توجه نکنند و بخواهند از شهر خارج شوند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه و اعمال قانون می‌شوند.

وی تصریح کرد: مردم باید همکاری کنند تا بتوانیم زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنیم، اصناف، مراکز جمعیتی و اقتصادی نیز باید محدودیت‌ها را رعایت کنند و توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا را جدی بگیرند، چرا که اگر رعایت‌ها ضعیف باشد شیوع بیماری شدت خواهد گرفت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.