stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 184886
  • 12 آبان 1399 - 22:30
2
مدیر سازندگی سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد:

اجرای «پویش همکلاسی مهربان» در همدان

اجرای «پویش همکلاسی مهربان» در همدان
قلم/ همدان- مدیر سازندگی سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اجرای «پویش همکلاسی مهربان» در همدان خبر داد و گفت: در این زمینه، تعداد یک هزار و 561 بسته شامل کیف و کفش، لوازم‌التحریر، البسه وغیره به ارزش 274 میلیون و 353 هزار تومان در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گرفت. 
قلم | qalamna.ir :
یاسر پرزاد به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در گفتگو با قلم با اشاره به اجرای «پویش همکلاسی مهربان» در همدان مطرح کرد: این پویش در جهت تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند اجرایی شد.

وی با بیان اینکه مجموع بسته‌های تهیه‌شده در قالب طرح پویش همکلاسی مهربان تعداد یک هزار و ۵۶۱ بسته شامل کیف و کفش، لوازم‌التحریر، البسه وغیره به ارزش ۲۷۴ میلیون و ۳۵۳ هزار تومان است، عنوان کرد: این بسته‌ها توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی استان از خیرین جمع‌آوری و در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گرفت.

مدیر سازندگی سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تصریح بر اینکه این فعالیت‌ها توسط فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی صورت گرفته است، درخصوص اقدامات صورت گرفته در زمینه اردوهای جهادی نیز مطرح کرد: این اردوها با شرکت ۱۷۴ دانش‌آموز دختر و ۴۳۷ دانش‌آموز پسر برگزار شد که در این راستا ۶۱۱ نفر شرکت داشتند.

وی با بیان اینکه در این راستا تعداد عرصه سازندگی ۶۶ عرصه بوده است، اعتبار هزینه‌شده برای اردوهای جهادی استان را بالغ بر ۹۳ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان برشمرد.

پرزاد در ادامه این موضوع، تعداد طلبه‌های شرکت‌کننده در این اردوها را ۱۵ نفر و تعداد فرهنگیان شرکت‌کننده را ۶۹ نفر عنوان کرد.

 پای کار آمدن ۱۳۰ گروه جهادی در مقابله با کرونا

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود به اقدامات صورت‌گرفته سازمان بسیج‌ دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در زمینه مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: در این زمینه، تعداد یک هزار و ۲۰۳ نفر در قالب ۱۳۰ گروه جهادی به کار گرفته شده است.

پرزاد در ادامه گفتگو مطرح کرد: تعداد ۴۷ گوشی تلفن همراه یا تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند استان همدان تهیه و بین آن‌ها توزیع شد.

وی، تعداد مکان‌های ضدعفونی شده توسط این گروه‌های جهادی را برابر یک هزار و ۷۴۴ مورد اعلام کرد و افزود: تعداد ۱۴۰ هزار و ۸۰۰ عدد ماسک و ۲۲ هزار و ۲۰۰ جفت دستکش در قالب این گروه‌ها، تولید و تعداد ۱۶۴ هزار و ۸۵۰ عدد ماسک و تعداد ۴۴ هزار و ۳۲۰ جفت دستکش نیز توزیع شده است.

مدیر سازندگی سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ادامه داد: مایع ضدعفونی‌کننده تولید شده توسط گروه‌های جهادی بالغ بر چهار هزار و ۳۸۰ لیتر و میزان مایع‌های ضدعفونی توزیع شده برابر ۳۲ هزار و ۱۱۷ لیتر است.

پرزاد با بیان اینکه ۴۰ هزار و ۴۷۷ نفر در این راستا توسط گروه‌های جهادی تحت آموزش‌هایی به صورت چهره به چهره قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: ۶ هزار و ۷۸۹  خانوار نیازمند شناسایی و ۱۳ هزار و ۶۶۵ بسته بهداشتی و تعداد ۷ هزار و ۳۱۷ بسته معیشتی بین آن‌ها توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه از توزیع تعداد ۸ هزار و ۵۹۲ پرس غذای گرم بین افراد نیازمند شناسایی‌شده خبر داد و تصریح کرد: ۳۷ راس گوسفند ذبح و میزان یک هزار و ۹۵۵ کیلوگرم گوشت گرم بین این افراد توزیع شد.

پرزاد یادآور شد: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا و آموزش‌های لازم در این راستا نیز تعداد ۲۰۹ مورد گزارش های تصویری، کلیپ، سایت، نشریه و غیره نیز تهیه و منتشر شد.

مدیر سازندگی سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: مبالغ جمع‌آوری‌شده از خیرین در این راستا بالغ بر ۳۸۴ میلیون و ۱۵۹ هزار تومان بوده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.