stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳ Monday, 7 October , 2024
  • کد خبر : 185944
  • 15 آبان 1399 - 12:45
4

از امروز محدودیت ساعات کاری اصناف شهرستان جهرم

از امروز محدودیت ساعات کاری اصناف شهرستان جهرم
محدودیت‌های کرونایی از امروز در شهرستان جهرم تشدید می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

فرماندار و رئیس ستاد شهرستانی مقابله با کرونا شهرستان جهرم گفت: تعطیلی کامل اصناف در شرایط کرونایی به صلاح نیست اما به دلیل بالا رفتن آمار شیوع کرونا، فعالیت بخشی از اصناف جهرم از امروز زمان‌بندی می‌شود.
مهدی شفیعیان افزود: با توجه به این که وضعیت شهر قرمز و خاص است، در مرحله سوم شیوع کرونا و با هدف رعایت بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی و پیشگیری از تعطیلی کامل اصناف در شهرستان جهرم تصمیم به زمان بندی اصناف گرفته شد.
رئیس ستاد شهرستانی کرونا گفت: همه واحد‌های صنفی ملزم به ارائه خدمات به صورت پیشخوان هستند و از ورود افراد به مغازه و واحد‌های صنفی جلوگیری شود.
وی ادامه داد: واحد‌های صنفی به منظور فرهنگ سازی فاصله گذاری اجتماعی، خط کشی را در واحد صنفی خود انجام دهند و مواد ضدعفونی کننده بر روی پیشخوان قرار گیرد.
فرماندار ویژه جهرم گفت: آزمایشگاه‌های ازدواج در شهرستان به دلیل شیوع کرونا تعطیل شدند، برگزاری هرگونه مراسم عروسی ممنوع است و اصناف ارائه دهنده تدارکات عروسی از ارائه این خدمات خودداری کنند که در غیر این صورت با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد.
رئیس اداره صمت و رییس کمیسیون نظارت بر واحد‌های صنفی شهرستان جهرم نیز  گفت: واحد صنفی اغذیه‌فروشان، رستوران‌ها، بستنی‌ساز و آب‌میوه صرفاً به‌صورت بیرون‌بر و مانند روال قبل فعالیت خواهند داشت و آرایشگاه‌های زنانه، تالار‌های پذیرایی، کافی‌شاپ‌ها و قهوه‌خانه‌ها همچنان فعالیتشان ممنوع است.
وی افزود: برای دیگر واحد‌های صنفی مانند طلافروشان، موبایل فروشان، آرایشگاه‌های مردانه و قنادی‌ها از امروز صرفاً از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح و ۵ الی ۷ عصر اجازه فعالیت خواهند داشت.
بهنام اتحاد ادامه داد: صنوف تامین‌کننده نیازمندی‌های اصلی شهروندان شامل این محدودیت نمی‌شوند، طرح زمان بندی فعالیت اصناف از امروز پنجشنبه ۱۵ آبان به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت و سپس با نظر دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.
به گفته وی در صورت رعایت‌نکردن واحد‌های صنفی از این تصمیم به طور قطع با واحد‌های صنفی متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
شهرستان جهرم در فاصله۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.