stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 187894
  • 19 آبان 1399 - 13:03
3

برخورد با روش های صید مخرب و شناورهای غیر بومی در جاسک

برخورد با روش های  صید مخرب و شناورهای غیر بومی در جاسک
هرمزگان/ قلم-صیادان جاسک در دیدار با مدیرکل شیلات هرمزگان خواستار برخورد با قایق ها و لنج هایی که باروش های ترال، پرساین، پره اقدام به صید می کنند و همچنین شناورهای غیر بومی در شهرستان جاسک شدند.
قلم | qalamna.ir :

مدیر کل شیلات هرمزگان در این دیدار گفت: بدون شک برخورد با صید و صیادی غیر مجاز نیازمند همراهی همه دستگاه های ذی ربط و حمایت جامعه صیادی است.

دکتر عبدالرسول دریایی صید با روش های مخرب همچون پرساین،پره و ترال غیر مجاز توسط افراد سودجو را از مشکلات عمده صید و صیادی در منطقه جاسک خواند و افزود: متأسفانه هجوم شناورهای غیر مجاز از استان های همجوار و مبادرت به صید مخرب آنها در این منطقه از دیگر مشکلات صیادان  جاسک است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به درخواست های مکرر صیادان و مسئولان شهرستان،از فرصت یک هفته ای به شناورهای بدون مجوز پس از اعلام فراخوان در این منطقه خبر داد و گفت: پس از اتمام این مدت مقرر شد یگان حفاظت منابع شیلات هرمزگان با همکاری سایر ارگانهای نظامی و انتظامی و همچنین دستگاه‌های ذیربط و با پشتیبانی جامعه صیادی نسبت به جمع آوری و توقیف همه شناورهای غیر مجاز منطقه اقدام می کند.

دریایی با اشاره به ظرفیت‌های آبزی پروی از صیادان خواست تا در راستای کاهش فشار بر ذخایر و همچنین رونق تولید از صید و صیادی به سمت آبزی پروری روی آوردند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.