stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024
  • کد خبر : 188209
  • 19 آبان 1399 - 19:22
2

پوشش بیمه‌ای مشترکان گاز فارس

پوشش بیمه‌ای مشترکان گاز فارس
مشترکان خانگی و تجاری گاز استان فارس تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارند.
قلم | qalamna.ir :
رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست پدافند غیر عامل شرکت گاز فارس گفت: شرکت ملی گاز ایران به نمایندگی از طرف تمامی مشترکان خانگی گاز طبیعی با شرکت بیمه معلم نسبت به پوشش بیمه مالی و جانی در سال ۹۹ اقدام کرده است.
خاکباز افزود: با توجه به توافق بیمه در حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی اعم از انفجار، آتش سوزی و مسمومیت ‌ها، به ساکنین و یا اشخاص ثالث خسارت پرداخت می‌شود.
وی اعلام کرد: ملاک محاسبه و پرداخت حق بیمه مشترکان صورتحساب‌های صادره گازبها است.
رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست پدافند غیر عامل شرکت گاز فارس تصریح کرد: شرکت گاز فارس موظف است ظرف ۱۵ روز کاری پس از کسب اطلاع از وقوع حادثه آن را به بیمه اعلام کند.
خاکباز گفت: پرداخت غرامت فوت برای هر نفر در هر حادثه ۹۰ میلیون تومان به وارثان متوفی، غرامت نقض عضو و از کار افتادگی و هزینه‌های پزشکی برای هر نفر در هر حادثه ۴۵ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.
وی افزود: حداکثر جبران خسارت‌های مالی وارده به ذینفعان و هرگونه اموال منقول وغیرمنقول آن‌ها درهرحادثه وبه ازا هریک ازموارد تحت پوشش به عنوان یک واحد مستقل خانگی شهری یا روستایی (کل محدوده اشتراک) تا مبلغ ۴۰۱ میلیون تومان است.

رئیس امور بهداشت، ایمنی، محیط زیست پدافند غیر عامل شرکت گاز فارس گفت: حداکثر جبران خسارت‌های مالی وارده به ذینفعان و هرگونه اموال منقول و غیرمنقول آن‌ها در هر حادثه و به ازای هر یک از موارد تحت پوشش به عنوان یک واحد مستقل تجاری شهری یا روستایی تا مبلغ ۲۲۵ میلیون تومان خواهد بود.

 
هم‌اکنون یک میلیون و ۳۳۱ هزار و ۹۴۰ خانوار شهری یعنی معادل ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۳۰۵ هزار و ۹۶ خانوار روستایی، معادل ۸۸ و ۱۶ صدم درصد از جمعیت روستایی فارس از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : خبرگزاری صداوسیمای مرکز فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.