stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 191182
  • 25 آبان 1399 - 16:59
2
برخورد با واحد های متخلف

پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در دلفان

پلمب ۱۵ واحد صنفی متخلف در دلفان
رضا رضایی،رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان اظهار داشت: از بیستم آبان ماه جاری که محدودیت‌های جدید کرونایی از جمله تعطیلی واحد‌های صنفی از ساعت ۱۸ به اجرا درآمد از ۸۱۲ واحد صنفی در دلفان بازدید شد که ۱۵ واحد صنفی از این تعداد متخلف شناخته شدند.
قلم | qalamna.ir :

او گفت: رعایت ساعت کاری تنها ملاک بازرسی‌ها نیست بلکه رعایت نکات بهداشتی و اجرای درست شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله اولویت‌ها در بازرسی‌ها می‌باشند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دلفان افزود: رعایت شیوه‌های بهداشتی در فروشگاه‌های موادغذایی و نانوایی‌ها بسیار مهم است.

او با اشاره به وضعیت نگران کننده شیوع کرونا در دلفان ادامه داد: باتوجه به شرایط فوق بحرانی شهرستان، نظارت بر فعالیت اصناف و بازار به صورت مستمر با همکاری اتاق اصناف، اماکن، شبکه بهداشت و درمان، فرمانداری و نیروی انتظامی اعمال می‌شود.

او اضافه کرد: صاحبان تمامی واحد‌های صنفی که به خاطر تخلف محل کارشان پلمب شود تا ۲۰ آذر پایان یک ماهه طرح محدودیت‌های کرونایی اجازه فعالیت نخواهند داشت.

او از تمامی اصناف و مردم خواست تا محدودیت زمانی تعطیلی از ساعت ۱۸ را جدی بگیرند و از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف در این زمینه با شماره ۱۲۴ تماس بگیرند تا بازرسان در کوتاه‌ترین زمان کار خود را انجام دهند.

رضایی گفت: هدف از اجرا و نظارت این شیوه نامه‌ها آن است که مردم با استفاده از ماسک، رعایت فاصله یک و نیم متری و شست و شوی درست دست‌ها اجازه شیوع بیشتر کرونا در موج سوم را ندهند.

هشتگ: , , , , , , ,
  • خبرنگار ح.خادمی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.