stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 192645
  • 27 آبان 1399 - 23:56
0

بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در هرمزگان اجرا می شود

بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه هفته بسیج در هرمزگان اجرا می شود
هرمزگان/قلم-جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع)گفت: به مناسبت هفته بسیج، بیش از ۶۰۰ عنوان برنامه در استان هرمزگان اجرا می شود
قلم | qalamna.ir :

هدایت الله امیری در نشست خبری هفته بسیج به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و بیان کرد: نمایشگاه بزرگ دستاوردهای فعالیت قرارگاه های تحول محلات هر روز از ساعت ۱۹ به مدت ۴۵ دقیقه از طریق شبکه استانی پخش می شودکه به علت شرایط کنونی بازدید حضوری وجود ندارد.
وی تقدیر از مدافعان سلامت و همچنین خانواده های شهدای مدافعان سلامت، برپایی جشنواره های فرهنگی هنری، پویش نذر خون پیشکسوتان جهاد و شهادت و اهدا خون، جشنواره مجازی جهادگران علم و فناوری، رزمایش فرهنگی اجتماعی خدمت مومنانه در قالب خدمات معیشی، مشاوره ای، مددکاری، بصیرت افزایی و …، اجرای طرح ازدواج آسان و اهدا جهیزیه به زوج های جوان را بخش دیگری از برنامه های هفته بسیج امسال در هرمزگان ذکر کرد.
امیری افزود: اجرای طرح جهادی کلاس مهربانی(توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند)، اهدا ۲۰۰ تبلت به دانش آموزان خانواده های نیازمند، آغاز پویش سلیمانی ها، شب شعر انقلاب و بسیج، برپایی میزهای خدمت در محلات و رسیدگی و رفع مشکلات مردم، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه هاست.
وی اضافه کرد: بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی نیز آماده شده است که در هفته بسیج بین نیازمندان استان هرمزگان توزیع خواهد شد
جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در بخش دیگری از سخنان خودبا اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: بسیج همان گونه که در گام نخست انقلاب توانست بسیاری از مشکلات را رفع کند، در گام دوم نیز می تواند بیش از پیش نقش آفرین باشد.
وی با بیان اینکه بسیج در گام اول با ورود هدفمند خود توانست مخاطرات را از انقلاب اسلامی دور سازد و روحیه فداکاری و ایثار را در همه عالم منتشر کند، افزود: بسیج پس از دوران دفاع مقدس در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و … نقش پررنگی داشت و در گام دوم در جهت دستیابی انقلاب اسلامی به اهداف متعالی آن می تواند نقش موثری را ایفا کند.
جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) با اشاره به اینکه تشکیل تمدن نوین اسلامی مستلزم پیش نیازهایی است، عنوان کرد: برای تحقق تمدن نوین اسلامی ابتدا باید به سمت ایجاد محله اسلامی حرکت کنیم که توجه به خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماعی نقش بسزایی در این مهم دارد.
وی ادامه داد: بسیج با بهره گیری از ظرفیت مساجد، قرارگاه های تحول را در سطح محلات راه اندازی کرد تا بتواند همه موضوعات محله را بر اساس شاخص های اسلامی تبیین و اجرا کند..
امیری با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ قرارگاه تحول محلات در استان هرمزگان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: این قرارگاه ها با تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف در حال خدمات رسانی به مردم هستند.
انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.