stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 193166
  • 28 آبان 1399 - 23:03
2

درس ایثار معلم هرمزگانی

درس ایثار معلم هرمزگانی
هرمزگان /قلم -یک معلم منطقه فین با اهدای یک دستگاه موبایل به دانش‌آموز مدرسه خود سعی کرد تا آموزش آن در شرایط شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس دچار اختلال نشود.
قلم | qalamna.ir :

مهین پایمزد اظهار داشت: با توجه به اینکه چهار دانش‌آموز از ۱۷۶ دانش‌آموز دبستان شهید جمعه پور فین شرایط خرید گوشی هوشمند را نداشتند، اقدام به تهیه یک دستگاه تلفن همراه برای نیازمندترین دانش آموز مدرسه کرد و آن را اهدا نمود.

پایمزد اضافه کرد: با همکاران در حال رایزنی برای تهیه سه گوشی دیگر هستم، که ان شا الله در آینده نزدیک تهیه می گردد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر و با شیوع ویروس کرونا فرآیند تعلیم و تربیت در بسترهای جدید فراهم شده، تاکید کرد: دانش‌آموزان برای بهره‌مندی از آموزش‌های مجازی نیازمند داشتن امکانات ارتباطی به روز مانند تلفن همراه هوشمند و یا تبلت هستند اما متاسفانه برخی خانواده‌ها به دلیل شرایط نامطلوب اقتصادی قادر به تهیه این وسایل نیستند.

پایمزد اضافه کرد: امروز خوشحالم که با تهیه وسایل مورد نظر یکی دانش آموزانم، خدمت کوچکی را در راستای شاد کردن دل آنها انجام داده‌ام.

این معلم خیر با بیان اینکه شغل معلمی را تنها برای اینکه شاغل باشم انتخاب نکرده‌ام، تصریح کرد: عشق به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان باعث شد تا در این راه قدم بردارم و امروز نیز که شاهد حضور میهمان ناخوانده و کشنده‌ای به نام ویروس کرونا هستیم، بیشتر زمان خود را وقف دانش‌آموزان استثنایی کرده‌ام.

انتهای پیام/

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.