stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 200656
  • 13 آذر 1399 - 11:37
1

تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریال به فرهنگیان در قالب کالا کارت

تسهیلات ۲۰۰ میلیون ریال به فرهنگیان در قالب کالا کارت
هرمزگان/قلم-مدیرکل آموزش و پرورش گفت: مطابق تفاهم نامه وزارت با بانک مهر، این بانک در راستای حمایت و خرید کالای ایرانی و بر اساس خالص دریافتی افراد و تا سقف200میلیون ریال، در قالب کالا کارت تسهیلات می دهد.
قلم | qalamna.ir :

ایرج بیت الهی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: در راستای اجرایی نمودن تفاهم ما بین وزارت آموزش و پرورش و بانک قرض الحسنه مهر ایران، تفاهم نامه بین اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و بانک مهر استان  منعقد گردیده است.

وی افزود: این تفاهم نامه با هدف حمایت و خرید کالای ایرانی و نیز در راستای امور رفاهی فرهنگیان می باشد و مطابق آن و بر اساس خالص دریافتی افراد، تا سقف۲۰۰میلیون ریال، در قالب کالا کارت تسهیلات پرداخت می شود.

بیت الهی ادامه داد: باز پرداخت و نرخ سود تسهیلات طرح کالا کارت بسته به دوره بازپرداخت می باشد و در دوره باز پرداخت  ۶ ماهه با نرخ سود ۲ درصد ، دوره ۹ ماهه نرخ سود ۳ درصد و دوره ۱۲ ماهه نرخ سود ۴ درصد می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان مدت این تفاهم نامه را یکسال کامل شمسی عنوان کرد و  گفت: خرید کالا و خدمات از پذیرندگان( فروشگاه) طرف قرارداد با بانک در قالب طرح کالا کارت به پرسنل دارای شرایط و معرفی شده از سوی آموزش و پرورش تعلق می گیرد.

بیت الهی تصریح کرد: معرفی افراد واجد شریط جهت استفاده از تسهیلات بر اساس میزان سهمیه تعیین شده از طرف بانک است و کسر اقساط تسهیلات از حقوق پرسنل بصورت ماهانه تا تسویه حساب کامل انجام می شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.