stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 202670
  • 17 آذر 1399 - 13:04
3

چطور خرید شیر ظرفشویی را به فرایندی ساده تبدیل کنیم؟

قلم | qalamna.ir :
خرید شیر ظرفشویی همانقدر که ممکن است جذاب به نظر برسد، در صورتی که اطلاعات کافی نداشته باشید گیج کننده نیز است. انواع شیر آشپزخانه در طراحی های مختلف و قیمت های متنوع در بازار وجود دارد که انتخاب از میان آنها به سلیقه شما و بعضی فاکتورهای کلی بستگی دارد. عوامل سلیقه ای مانند طرح و نوع علم شیر ظرفشویی به کاربرد مورد نظر شما بستگی دارد؛ اما فاکتورهای کلی در واقع عوامل تعیین کننده کیفیت شیر ظرفشویی هستند. با ما همراه باشید تا با مهمترین معیارهای خرید بهترین شیر ظرفشویی آشنا شوید.

قیمت شیر ظرفشویی
شیر ظرفشویی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه است. دوام شیر ظرفشویی اهمیت بالایی دارد؛ چرا که در طول زمانی که فرد در خانه می گذراند، با شیر آشپزخانه سر و کار زیادی دارد. مدل های مختلف شیر ظرفشویی، دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند و هر یک برای استفاده خاصی طراحی شده اند. مثلا شیر ظرفشویی شاوری، دارای شلنگی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه است؛ و یا شیر ظرفشویی فنری ارتفاع بلند و ظاهری شیک دارد. شیر ظرفشویی دوکاره، علاوه بر خروجی آب اصلی، دارای خروجی آب تصفیه نیز هست. شیر ظرفشویی دیواری، برای نصب بر روی دیوار مناسب است و فضای سینک را اشغال نمی کند. قیمت شیر ظرفشویی، برحسب وزن، رنگ و طرح شیر سینک ظرفشویی متفاوت است.
متناسب با تنوع مدل های انواع شیر ظرفشویی و وزن و رنگ هر یک، قیمت شیر ظرفشویی متنوع است. در هنگام خرید شیر ظرفشویی با دامنه گسترده ای از شیر ظرفشویی ارزان تا شیر ظرفشویی لوکس رو به رو می شوید. برای انتخاب بهترین شیر ظرفشویی باید ابتدا کاربرد و بودجه مد نظر خود را مشخص کنید.

بهترین شیر ظرفشویی
عبارت بهترین شیر ظرفشویی می تواند معنایی نسبی داشته باشد. بهترین شیر ظرفشویی برای کاربری که به شیر آب تصفیه نیاز دارد، شیر ظرفشویی دوکاره است و برای کاربری که دسترسی به همه نقاط سینک را مهمترین معیار انتخاب خود قرار داده است، شیر آشپزخانه شاوری است.

    نوع شیر ظرفشویی را مطابق با کاربرد مورد نظر انتخاب کنید.
در هنگام خرید شیر ظرفشویی، کاربرد مورد نظر خود را از قبل تعیین نمایید چراکه هر یک از انواع شیر ظرفشویی برای کاربردی خاص مناسب تر هستند.

 شیر ظرفشویی شاوری دارای یک شلنگ شاوری است که امکان خروج آبریز از بخشی که در آن تعبیه شده است را می دهد. به کمک شیرآلات آشپزخانه شاوری می توان به تمامی نقاط سینک دسترسی داشت و ظروف بزرگ را به راحتی شستشو داد. شیر آشپزخانه شاوری معمولاً دو حالت خروج آب دارد (معمولی و حالت اسپری کننده) که به واسطه یک دکمه بر روی شیر می توان حالت مورد نظر را تعیین کرد.

شیر ظرفشویی شاوری
شیر ظرفشویی دوکاره علاوه بر خروجی رایج آب شهری، دارای یک خروجی جداگانه آب تصفیه است. آب خروجی از شیر آب تصفیه، پس از ورود به شیر ظرفشویی به دستگاه تصفیه آب هدایت شده و پس از تصفیه از شیر مربوطه خارج می شود. شیر آشپزخانه دومنظوره در مکان هایی که آب آن ناخالصی و املاح فراوان دارد و مناسب آشامیدن نیست بسیار کاربردی است.

شیر ظرفشویی دوکاره
شیر ظرفشویی فنری از انواع لوکس شیرآلات ظرفشویی به حساب می آید. ارتفاع علم این نوع شیرآلات سینک آشپزخانه به نسبت سایر انواع شیر ظرفشویی بالاتر است اما قابلیت جابجایی و دامنه حرکتی کمتری نسبت به شیر آشپزخانه شاوری دارد.

    طرح شیر ظرفشویی باید متناسب با سلیقه و دکوراسیون مورد نظر شما باشد.
شیر آشپزخانه نسبت به شیرآلات سرویس بهداشتی و حمام بیشتر در معرض دید است و انتخاب آن از نظر تأثیرش بر روی دکوراسیون، اهمیت بیشتری دارد. زیبایی شیر ظرفشویی علاوه بر طرح به کیفیت پرداخت و آبکاری آن نیز بستگی دارد. برای بررسی کیفیت پرداخت شیر باید دقت کنید که سطح آن دارای موج نباشد. برای این منظور شیرآلات مورد نظر خود را در زیر نور مناسب بررسی کنید. علاوه بر این، بسته به سبک دکوراسیون منزل خود می توانید از بین انواع شیر ظرفشویی مینیمال تا لوکس و پیچیده، متناسب ترین مدل را انتخاب کنید.
برخی فاکتورها نیز به صورت مطلق کیفیت شیر ظرفشویی را مشخص می کنند و ربطی به سلیقه وکاربرد مورد نظر کاربران ندارند. عواملی مانند گارانتی معتبر و جنس شیر ظرفشویی در این بخش قرار می گیرند.

شیر ظرفشویی طلایی
    شیر ظرفشویی مورد نظر شما حتما باید گارانتی معتبر داشته باشد.
گارانتی شیر ظرفشویی از مهمترین مواردی است که عموماً به نفع قیمت شیر ظرفشویی ارزان کنار گذاشته می شود. اما شیر ظرفشویی بدون گارانتی حتی اگر در ابتدا ارزان به نظر برسد، در صورتی که دچار ایراد شود، پردردسر و پرهزینه خواهد بود. یا باید برای خرید یک شیر ظرفشویی دیگر مجدداً هزینه کنید و یا هزینه تعمیرات را بپردازید.

    مواد اولیه به کار رفته در تولید شیر ظرفشویی باید استاندارد باشد.
آلیاژ شمش برنج که رایج ترین ماده اولیه در ساخت و تولید شیرآلات بهداشتی است، عامل اصلی کیفیت شیرآلات است. آلیاژ شمش برنج استاندارد دارای ۵۸ تا ۶۰ درصد مس و حدود ۳۸ درصد روی و زیر ۲.۵ درصد سرب است. میزان سرب حتما باید ناچیز و کمتر از ۲.۵ درصد باشد، چرا که در صورت بیشتر بودن برای سلامتی انسان خطر دارد.
انتخاب بهترین شیر ظرفشویی به موارد متعددی بستگی دارد. در صورت خرید شیر ظرفشویی باکیفیت و کاربردی تا مدت ها خیالتان راحت خواهد بود. ارائه اطلاعات کامل و دقیق در مورد جنس، کیفیت، شرایط گارانتی و … توسط تولید کنندگان و فروشندگان در هنگام خرید اهمیت بسیاری دارد.
فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان به آدرس https://www.kavianhamafza.com با معرفی تمام محصولات خود چه از نظر اطلاعات فنی و چه از نظر ایده طراحی آنها، مرجع کاملی برای مشاهده قیمت شیرآلات و خرید شیرآلات به صورت اینترنتی و غیر اینترنتی فراهم آورده است.
 

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.