هادی ابراهیمی افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا بمنظور حفظ سلامت جامعه هدف و کاهش مراجعات حضوری به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، زمینه استفاده از مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری برای پاسخ به سوالات فنی حوزه روابط کار فراهم شد.
وی با بیان اینکه زیرساخت این مرکز تلفن، فناوری اطلاعات است، افزود: از ویژگیهای منحصر به فرد این مرکز، اتصال به یکی از سرویس دهنده های اینترنتی کشور، انتقال خط به مراکز دیگر و یا اتصال به اپراتور دورکار در منزل است.
وی تصریح کرد: اپراتورهای این مرکز در حوزههای مختلف روابط کار بویژه حوزه جبران خدمت، مراجع حل اختلاف و بیمه بیکاری پاسخگو خواهند بود.
قابل ذکر است که جامعه هدف برای دریافت پاسخ سوالات خود درخصوص روابط کار،بیمه بیکاری وشکایات کارگری، می توانند با شماره گیری کد ۰۲۱ سپس ۲۵۰۰ با این مرکز ارتباط برقرار نمایند.
انتهای پیام/