stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
  • کد خبر : 20354
  • 27 آذر 1394 - 18:30
1

استعفای اولین کسی که فردوسی‌پور را به پرسپولیسی بودن متهم کرد

فراز کمالوند پس از تساوی تیمش مقابل فولاد اهواز از بازیکنان خود خداحافظی کرد.

قلم | qalamna.ir :

سرمربی گسترش فولاد تبریز در نشست خبری پس از بازی با فولاد اهواز گفت: «به اندازه ای از این تساوی ناراحت بودم که در رختکن با بازیکنان خداحافظی کردم. بعضی بازیکنان به حرف های ما توجهی ندارند و با یک اشتباه، کل تلاش یک مجموعه را به باد می دهند.» او ادامه داد: «خسته شده ام و به چند روز استراحت نیاز دارم. این موضوع را به مسئولان باشگاه هم گفته ام.»
البته فراز کمالوند در شرایطی قصد کناره گیری از سرمربیگری گسترش را دارد که این تیم از نظر مالی وضعیت خوبی ندارد و با توجه به اینکه مالک باشگاه چند ماهی است که در خارج از کشور به سر می برد، آینده تیم هم چندان امیدوارکننده نیست. در فوتبال شایعه شده که کمالوند قصد دارد به آبادان برود و با قبول سرمربیگری نفت آبادان، این تیم را به لیگ برتر برساند.
فراز کمالوند اولین نفری بود که در برنامه نود عادل فردوسی پور را به پرسپولیسی بودن متهم کرد. آخرین باری که کمالوند در لیگ یک بود با شهرداری تبریز به لیگ برتر صعود کرد اما بعدا مشخص شد تبانی کرده اند و تیم به دسته دو سقوط کرد. فراز هم در آن پرونده دو سال محروم شد. حالا او دوباره قصد دارد به لیگ دسته اول برود و در این لیگ مربیگری کند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.