stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 209143
  • 29 آذر 1399 - 21:03
0
رییس اداره زکات استان مرکزی:

جمع آوری بیش از ۲۵ میلیارد تومان زکات در استان مرکزی طی ۸ ماهه سال جاری

جمع آوری بیش از ۲۵ میلیارد تومان زکات در استان مرکزی طی ۸ ماهه سال جاری
قلم_مرکزی_ رییس اداره زکات استان مرکزی گفت: در ۸ ماهه سال جاری بیش از ۲۵ میلیارد تومان زکات در استان مرکزی جمع آوری شده است.
قلم | qalamna.ir :

رییس اداره زکات استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار قلم در اراک. گفت: ۸۰ درصد از زکات جمع آوری شده برای نیازمندان صرف میشود و ۲۰ درصد آن صرف انجام پروژه های عام المنفعه میشود.
قاسم عسگری نجف آبادی افزود: مردم استان مرکزی در پرداخت زکات بسیار خوب عمل میکنند ، بطوریکه در ۸ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در حوزه زکات با رشد ۱۲۵درصدی مواجه بوده ایم.
وی با اشاره به اینکه زکات جمع آوری شده در هر روستا و شهر صرف نیازمندان همان روستا و شهر میشود، ابراز کرد: در سال گذشته قریب به ۱۷ میلیارد تومان زکات در استان مرکزی جمع آوری شده است و امسال باید ۳۴ میلیارد تومان زکات در استان جمع آوری شود که تا کنون ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن محقق شده است.
عسگری ادامه داد: طی ۶ ماهه گذشته اقدامات خوبی توسط این نهاد در استان صورت گرفته است که از آن جمله میتوان به ۲۵ مورد کمک به تامین جهیزیه، ۱۵۰ مورد کمک به تامین و ساخت مسکن، کمک به تامین معیشت نیازمندان ۱۵ هزار و ۷۹۷ مورد و کمک به تامین هزینه های درمان نیازمندان ۲۹۹ مورد اشاره کرد.
وی یادآور شد: شماره کارت زکات استان به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۳۴۴۵ آماده دریافت زکات هم استانی های عزیز است، ضمن اینکه در ۴ ماهه گذشته قریب به ۱۰۰ میلیون تومان زکات در این کارت جمع آوری شده است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.