stat counter
تاریخ : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 27 September , 2024
  • کد خبر : 212854
  • 06 دی 1399 - 15:50
3
استاندار مرکزی خبر داد،

تمدید محدودیتهای شبانه در استان مرکزی

تمدید محدودیتهای شبانه در استان مرکزی
قلم_ مرکزی_استاندار مرکزی از تمدید محدودیتهای شبانه در استان مرکزی خبر داد و گفت: این محدودیتها با هدف کاهش شیوع کرونا اعمال شده است.
قلم | qalamna.ir :

استاندار مرکزی گفت: محدودیت تردد شبانه با هدف کاهش شیوع ویروس کرونا از ساعت ۲۱ شامگاه تا چهار بامداد در شهرهای نارنجی و زرد استان مرکزی به مدت یک هفته تمدید شده است و انتظار می‌رود مردم به رعایت این محدودیت پایبند باشند.
سید علی آقازاده امروز در نشست ستاد کرونا استان مرکزی افزود: راهنمایی و رانندگی در اجرای مصوبه منع تردد شبانه همکاری مطلوب داشته‌ و مردم نیز تاکنون با پایبندی به مصوبات ستاد کرونا استان مرکزی کمک مهمی را به حوزه اجرایی و درمان کردند.
وی اظهار داشت: همکاری مردم استان در هفته اخیر باعث شد تا آمار ابتلا، بستری و فوت ناشی از ویروس کرونا در این خطه کاهش معنادار داشته باشد و از همراهی مسئولانه مردم در این راستا تقدیر می‌شود.
استاندار مرکزی  گفت: اگر چه اکنون شرایط شهرستان‌های مختلف استان نارنجی و یا زرد است اما، به‌منظور پیشگیری از موج جدید کرونا ، تصمیم بر این است که دورکاری کارمندان دستگاه‌های اجرایی تداوم داشته باشد.
آقازاده بیان داشت: فعالیت اصناف و یا تعطیلی آن‌ها منوط به میزان مشارکت آگاهانه مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است و امید می‌رود که با عمل به توصیه‌های ستاد کرونای استان برای شب یلدا ، شرایط در این منطقه هفته آتی تثبیت شده باشد و وضع محدودیت‌های جدید صورت نگیرد.
آقازاده گفت: برگزاری مراسم ایام فاطمیه در مراکز شهرها با نظارت فرمانداری‌ها  و منوط به شرایط شیوع بیماری کرونا خواهد بود و در  بخش‌ها و روستاها نباید آیینی در این ایام برپا شود.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.