stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
  • کد خبر : 214438
  • 09 دی 1399 - 10:18
2
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان

مشکلات زیرساختی فناوری فرمانداری ها مرتفع می‌شود

مشکلات زیرساختی فناوری فرمانداری ها مرتفع می‌شود
هرمزگان/قلم-معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت : در ایام شیوع کرونا تاثیر و ضرورت وجود زیرساخت‌های مناسب ارتباطی اهمیت خود را نشان داد و در این راستا برای رفع مشکلات زیرساختی فناوری فرمانداری ها تلاش می کنیم.
قلم | qalamna.ir :

نازنین شیبانی تذرجی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات جلسات مجازی ، با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی استفاده از ارتباطات ویدئو کنفرانسی، بیان داشت: شیوع ویروس کرونا دگرگونی‌ها و چالش‌های زیادی را در بخش های مختلف ایجاد کرده که با وجود مشکلات اقتصادی و کمبود اعتبارات تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات و تامین نیازهای فرمانداری ها در بخش آی تی و روابط عمومی انجام خواهیم داد .

وی به ظرفیت برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین اشاره کرد و ادامه داد: با برگزاری جلسات به این شکل بسیاری از هزینه‌های مرتبط با برگزاری جلسات کاهش می‌یابد و در وقت مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی نیز صرفه‌جویی می‌شود.

شیبانی  تصریح کرد: لازم است برگزاری همایش‌ها و جلسات به صورت ویدئو کنفرانس و غیرحضوری به یک فرهنگ تبدیل شود و باید در این جلسات ویدئوکنفرانسی دستورالعمل های آراستگی و فرهنگی و رفتاری رعایت شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مهم استانی به صورت ویدئو کنفرانس، خاطر نشان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری جلسات با فرمانداری ها به صورت ویدئو کنفرانس فراهم شده است.

شیبانی  گفت: بر اساس این امکان از طریق مرکز ویدئو کنفرانس استانداری هرمزگان امکان ارتباط همزمان با تمامی  فرمانداری های استان و برگزاری جلسات کاری بدون حضور فیزیکی در محل میسر می باشد.

وی از برگزاری دوره آموزشی  نظام آراستگی خبر داد و افزود: کارکنان با حضور در این دوره می آموزند تا با بهره مندی کامل از فرامین نظام آراستگی محیط کار روش نوینی را در کاهش اتلاف منابع و ایجاد یک مقررات استاندارد جهت نظم بخشیدن به امور در محیط کاری در هر زمان و مکان برای خود برگزینند.

در این نشست فرمانداران سراسر استان هرمزگان که بصورت ویدئو کنفرانسی در این جلسه حضور داشتند، مسائل و مشکلات خود را در خصوص جلسات مجازی مطرح کردند.

انتهای پیام/

 

 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.