stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 21660
  • 07 دی 1394 - 10:14
2

جشن کریسمس در سپاهان/ استیماچ خواننده شد!

‌به مناسبت سال نو میلادی، باشگاه سپاهان جشنی را تحت عنوان جشن کریسمس طلایی با حضور کادر فنی و بازیکنان مسیحی این تیم، اصحاب رسانه و برخی هواداران برگزار کرد که بازیکنانی نظیر شریفی، عقیلی، گردانی و پاپی و … نیز حضور داشتند.

قلم | qalamna.ir :

در ابتدای این مراسم که شامگاه (یکشنبه) در هتل سپاهان برگزار شد، مسعود تابش – قائم مقام باشگاه ضمن تبریک سال نو میلادی به مسیحیان باشگاه سپاهان، اظهار کرد: بازی‌تان برابر استقلال خوزستان را از تلویزیون دیدم، بازی سختی بود و البته در خصوص مشکل پیش‌آمده برای عبدالله کرمی نیز نگران شدم، اما خوشبختانه مشکل خاصی نیست.

وی افزود: امیدوارم سال نو همراه با شروع موفقیت‌های سپاهان باشد.

پس از صحبت‌های تابش، موزیک ویدیویی که ایگور استیماچ در زمان حضورش در تیم ملی کرواسی خوانده بود پخش شد که با عکس‌العمل جالب سرمربی سپاهان همراه بود.

وی در خصوص این کلیپ افزود: در آن زمان به دلیل اینکه جو مثبتی را بر تیم ملی حاکم کنیم تصمیم گرفتیم این موزیک را بسازیم زیرا موزیک و فوتبال ارتباطی قوی با یکدیگر دارند.

استیماچ در پاسخ به سؤال مجری برنامه مبنی بر اینکه چه هدیه‌ای برای حاضران در سالن دارد، افزود: هدیه من عشق و قلبم است.

در ادامه هادی عقیلی در پاسخ به سؤال مجری برنامه که آیا تا به حال موزیک ویدیوی استیماچ را دیده یا نه، به خنده گفت: بنده هیچ وقت در سایت‌های آن چنانی نمی‌روم.

این بازیکن سپس بابیان اینکه شرمنده تمام هواداران هستیم، افزود: تمام تلاش خود را می‌کنیم. این را افرادی که به تمرین‌ها می‌آیند می‌توانند شهادت دهند، اما به هرحال شرایط لیگ امسال با گذشته متفاوت است.

وی با بیان اینکه امسال استقلال خوزستانی در صدر است که سال پیش برای نیفتادن می‌جنگید، ادامه داد: در این لیگ تمام تیم‌ها نزدیک به هم هستند. البته سپاهان مشکلاتی داشت که هم از خودی و هم از تیم‌های دیگر ضربه خورد که البته امیدوارم حداقل مشکلات خودی‌ها را حل کنیم.

عقیلی اضافه کرد: تنها در بازی با استقلال خوزستان بود که سپاهان زیاد خوب کار نکرد، اما در تمام دیدارها بی‌شک حق‌مان پیروزی بود.

در ادامه پادووانی دیگر بازیکن سپاهان با تبریک کریسمس، گفت: اگر شرایط خوب باشد برابر پرسپولیس به میدان خواهم رفت.

مجری برنامه از حاضران خواست اگر سؤالی دارند از این بازیکن بپرسند که یک هوادار گفت” چه حسی داشتی زمانی که در لیگ گذشته به تراکتور گل زدی؟” که پادووانی گفت: من تنها کاری که کردم کمک به تیم نفت بود، اما متأسفانه نشد که قهرمان شویم و امیدوارم امروز که در سپاهان هستم بتوانم تمام تلاشم را برای قهرمانی این تیم انجام دهم.

همچنین در این مراسم باشگاه سپاهان از کادر فنی و بازیکنان مسیحی این تیم تجلیل کرد./ایسنا

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.