stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024
  • کد خبر : 218038
  • 15 دی 1399 - 12:34
0
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

بیش از هزار تیم جهادی در طرح شهید سلیمانی تشکیل شد

بیش از هزار تیم جهادی در طرح شهید سلیمانی تشکیل شد
مرکزی/قلم: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از تشکیل بیش از هزار تیم جهادی در طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از اراک، سردار محسن کریمی امروز در جلسه هیئت اندیشه‌ ورز بسیج جامعه پزشکی بیان کرد: یک هزار و ۳۵۰ تیم تخصصی بسیج در قالب طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی در استان مرکزی تشکیل شد و بیش از ۱۸ هزار نفر از خانواده‌های استان مرکزی در این طرح آموزش دیدند.

وی افزود: سپاه و بسیج با رویکرد علمی و پژوهشی به موفقیت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف دست پیدا کرده و این نشان‌دهنده این است که اندیشه‌ورزی و تولید علم در سپاه یک اصل مهم است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: وجود هیئت‌های اندیشه‌ورز در سپاه و بسیج از ابتکارات مقام معظم رهبری است که در راستای ریل‌گذاری و رسیدن به اهداف برنامه‌ریزی می‌کند و کلیه اقشار تخصصی بسیج برای انجام رسالت‌های خود نخبگان، جوانان و پیشکسوتان را در قالب هیئت‌های اندیشه‌ورز گرد هم آورده‌اند.

کریمی ابراز کرد: تقویت جبهه انقلاب اسلامی در همه ابعاد از مهم‌ترین سیاست‌های هیئت اندیشه‌ورز است که هموار ساختن مسیر و بن‌بست شکنی با رویکرد علمی برای تسریع در رسیدن به اهداف از سیاست‌های دیگر تیم‌های اندیشه‌ورز می‌باشد.

وی اضافه کرد: نگاه جهادی و انقلابی به مسائل و مشکلات بهداشت سلامت و درمان باید رویکرد هیئت اندیشه‌ورز بسیج جامعه پزشکی باشد و به عنوان موتور محرک جامعه بهداشت و درمان باید پیش‌رونده و پیشرو حرکت کند.

کریمی در پایان یادآور شد: امروز نیاز است هیئت‌های اندیشه‌ورز در بسیج جامعه پزشکی روحیه جهادی، انقلابی، نشاط و امید را به جامعه بزرگ سلامت کشور تزریق کنند که اگر این روحیه به‌خوبی طنین‌انداز شود قطعاً موجب برکات زیادی خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.