stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 218518
  • 16 دی 1399 - 10:43
0

دومین مدال المپیاد کشوری بر گردن دانش آموز هرمزگانی

دومین مدال المپیاد کشوری بر گردن دانش آموز هرمزگانی
هرمزگان/قلم: دانش آموز هرمزگانی مدال برنز المپیاد کشوری علوم زمین را از آن خود کرد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از هرمزگان، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از کسب مدال برنز المپیاد کشوری علوم زمین توسط مهرآنا عسکری دانش آموز پایه یازدهم ناحیه یک بندرعباس استان هرمزگان خبر داد.

ایرج بیت اللهی گفت: طی فراخوان اولیه در دیماه۹۸به صورت سامانه ای و اینترنتی تعداد یک هزار و ۵۶۷  نفر از دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم در دوازده رشته های ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، ادبی، اقتصاد و مدیریت، تفکرو کارآفرینی، علوم زمین، کامپیوتر، نجوم، سلولهای بنیادین و جغرافیا ثبت نام و در آزمون مرحله اول شرکت کرده بودند.

وی افزود: در مرحله اول تعداد ۷۳ نفر از دانش آموزان هرمزگانی به مرحله دوم راه یافتند و در این مرحله نیز سه نفر در رشته های شیمی، علوم زمین وتفکر و کارآفرینی مورد پذیرش قرار گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: پذیرفته شدگان مرحله دوم پس از گذارندن دوره آموزشی تابستانه که از شهریور و مهر ماه ۱۳۹۹ به صورت آنلاین و شرکت در آزمون نهائی آبانماه ۹۹ شرکت کرده که دانش آموز مهرآنا عسکری از ناحیه یک بندرعباس موفق به کسب مدال  برنز در المپیاد رشته علوم زمین شد.

بیت اللهی با بیان اینکه این دومین مدال آموزش و پرورش هرمزگان در المپیاد کشوری است، خاطر نشان کرد: دانش آموز فاطمه چملی نژاد از فرزانگان میناب نیز موفق به کسب مدال نقره در المپیاد تفکر وکارآفرینی شده بود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.