stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۲ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 3 October , 2024
  • کد خبر : 219836
  • 18 دی 1399 - 13:05
2

نیشیکوری می خواهد دوباره در جمع ۱۰ تنیسور برتر قرار بگیرد

نیشیکوری می خواهد دوباره در جمع ۱۰ تنیسور برتر قرار بگیرد

تنیسور ژاپنی که سال سختی را پشت سر گذاشت می خواهد در ۲۰۲۱ دوباره در جمع تنیسور ۱۰ برتر قرار بگیرد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، کی نیشیکوری به مسیر خود ادامه می دهد تا دوباره در میان تنیسورهای برتر جهان قرار بگیرد. تنیسور ژاپنی می خواهد سال سختی که داشت را پشت سر بگذارد. او در ۲۰۲۰ از مچ دست آسیب دید و همچنین به ویروس کرونا مبتلا شد. این اتفاق ها موجب شد از بهترین سطحش فاصله زیادی داشته باشد و نتواند در مسابقات شرکت کند. 

نیشیکوری برای این که دوباره در بین ۱۰ تنیسور برتر قرار بگیرد در شروع فصل پر کار خواهد بود. تنیسور ژاپنی گفت: برنامه من در آغاز ۲۰۲۱ شرکت در ATP کاپ (یکم فوریه)، اپن استرالیا (هشتم فوریه)، روتردام (یکم مارس)، مارسی (هشتم مارس)، دوبی (پانزدهم مارس) و میامی (بیست و چهارم مارس) است. 

او افزود: می دانم که برای بازگشت به جمع ۱۰ تنیسور برتر نیاز به زمان دارم. نیمی از سال طول کشید تا پس از آسیب دیدگی مچ دستم احساس بهتری داشته باشم. ۲۰ تنیسور برتر نسبت به پنج سال پیش قدرتمند تر هستند. گاهی اوقات احساس می شود ۱۰۰ تنیسور برتر هم حریفان سرسختی هستند. کار آسانی نخواهد بود اما بر این باورم اگر به صورت نرمال بازی کنم دوباره در جمع ۱۰ تنیسور برتر قرار می گیرم. 

تنیسور ژاپنی در ادامه اظهار کرد: اگر منجسم مانند صخره بازی کنم همان کاری که نواک جوکوویچ می کند نمی توانم بهترین بازی ام را به نمایش بگذارم، همچنین اگر بخواهم مانند راجر فدرر جنگنده باشم موفق نخواهم بود. به همین خاطر هدفم این است چیزی بین این دو سبک بازی کنم. تلاش خواهم کرد امتیازهای بیشتری کسب کنم. 

نیشیکوری درباره خواسته اش در سال جدید گفت: انگیزه ام برای تنیس هر سال بیشتر می شود. بنا به دلایلی خیلی انگیزه دارم و قوی تر هستم. نمی توانم در سال بازی های زیادی انجام دهم به همین خاطر دوست دارم بازی های زیادی انجام دهم، پیروز شوم، در رقابت ها قهرمان شوم همچنین گرند اسلم فتح کنم. 

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.