stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 219920
  • 18 دی 1399 - 14:34
1
قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی خبر داد، خبر داد،

بهره‌مندی ۵۰۰۰ مددجوی تحت حمایت از آموزش خانواده

بهره‌مندی ۵۰۰۰ مددجوی تحت حمایت از آموزش خانواده
مرکزی_قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی از بهره مندی ۵۰۰۰ مددجوی تحت حمایت از آموزش خانواده در این استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد ، عدالت بهرامی، گفت: در ۹ ماهه نخست سال جاری ۵۰۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از دوره‌های آموزش خانواده با اعتبار بیش از ۱۴۶ میلیون تومان بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه کمک به زوج‌های جوان، تلاش برای موفقیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در بخش فرهنگی است ، گفت : در ۹ ماهه نخست سال جاری ۵۰۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از دوره‌های آموزش خانواده با اعتبار بیش از ۱۴۶ میلیون تومان بهره‌مند شدند.

بهرامی با اشاره به اهمیت آموزش در توانمندسازی مددجویان تحت حمایت ، گفت: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت نیاز به افزایش فنون و ارتقای مهارت‌های فنی و علمی دارد که در برنامه آموزش خانواده به آن توجه شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان با بیان اینکه از مهم‌ترین اقدامات کمیته امداد در راستای توانمندسازی مددجویان اقدامات فرهنگی است ، گفت: در سال جاری تعداد ۱۷۰۰ نفر از مددجویان از برنامه‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی با اعتبار ۱۴۹ میلیون تومان بهره‌مند شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در سال جاری با شیوع بیماری کرونا  تمامی برنامه‌های فرهنگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شده وبخشی از آموزش‌ها وبرنامه‌های فرهنگی به صورت مجازی به مددجویان ارائه شده است.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.