stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 220386
  • 19 دی 1399 - 18:10
2
عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان:

شیوع ویروس کرونا لطمه شدیدی به صنف رسانه وارد آورد

شیوع ویروس کرونا لطمه شدیدی به صنف رسانه وارد آورد
هرمزگان-عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان گفت : متاسفانه شیوع ویروس کرونا لطمه شدیدی به صنف رسانه وارد آورد و اگر امروز برخی نشریات مکتوب منتشر می شوند تنها به دلیل آنست که مشمول ماده 16نگردند. از طرفی خبرنگاران و فعالان رسانه هرمزگان بیشترین همراهی را با ستاد مدیریت کرونا در استان داشته که سند افتخار اهالی این حوزه است که همگام با مدافعان سلامت در آگاهی بخشی به جامعه نقش موثری داشته اند.
قلم | qalamna.ir :

غلامعباس شمس الدینی در دیدار هیئت موسس و هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان باسرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بیان داشت: خبرنگاران با توجه به شرایط پیش آمده باید حمایت شوند چرا که بیشترین ضربه را از شیوع کرونا همین مجموعه رسانه ای متحمل شد.

وی به انتخابات پیش رو اشاره کردو گفت : رسانه های هرمزگان دارای ظرفیت عظیمی هستند که از این ظرفیت باید در جهت اعتلای کشور و استان بهره گرفته شود.

نایب رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان نیز در این نشست با اشاره به آمادگی این تشکل در راستای تقویت اهداف نظام گفت : معتقدیم تعامل دولت با رسانه ها می تواند در ایجاد امید و نشاط اجتماعی موثر باشد.

عبدالعلی پور اشرف افزود : تقویت رسانه ها به تقویت امنیت اجتماعی کمک می کند و لازمه آن فهم مشترک از حدود و ثغور فعالیت ها و وظایف است.

وی بر آمادگی رسانه های عضو این تشکل در همراهی با مجموعه استانداری گفت : توفیق نظام و دولت ، موفقیت همه ماست لذا آماده همکاری در حوزه های مختلف با دستتگاههای اجرایی استان هستیم.

دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران استاننیز در این نشست با ارائه گزارشی از روند تاسیس و فعالیت این تشکل گفت : فلسفه وجودی انجمن پیگیری خواسته های به حق اعضاست و در این راه تمام تلاش خود را بکار می گیریم .

حسین روحی افزود : با هیچ تشکل و مجموعه ای اختلاف نداریم و بدون توجه به حواشی فعالیت خود را دنبال می کنیم . همدلی و همراهی همه اعضا موجب ایجاد پشتوانه قوی شده که ما را در تحقق خواسته هایمان موفق می کند .

وی  با تشریح چگونگی همراهی اعضای انجمن با ستاد مدیریت کرونای استان تصریح کرد : مجموعه رسانه های هرمزگان مجموعه ای دلسوز و صادق هستند که بدون توقع و چشمداشت در راستای آگاهی بخشی به جامعه در حوزه های مختلف تلاش می کنند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت رسانه ها و تشکلات صنفی گفت : رسانه های و تشکلات صنفی در ارتباط نزدیک با مردم هستند و بخوبی می توانند خواسته های مشروع افکار عمومی و صنوف مختلف را بازتاب دهند.

علی رئوفی افزود: انجمن صنفی روزنامه نگاران تشکلی اثر گذار در حوزه رسانه است و معتقدم باید از توانمندی تشکلات در تحقق اهداف نظام و دولت که همانا توسعه و پیشرفت کشور است بهره گرفته شود.

وی با تاکید بر ضرورت همراهی رسانه ها با دولت تصریح کرد : مدیران دستگاههای اجرایی با تقویت ارتباط با رسانه ها به تقویت ارتباطشان با مردم کمک کنند . چرا که رسانه ها نماینده واقعی افکار عمومی هستند .

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با ابراز گلایه ازشرایط حاکم بر فضای مجازی گفت : در چند ماه اخیر ،انتشار برخی موارد در  فضای مجازی  بدور از انصاف و اخلاق بود، انتظار اینست که فعالان عرصه رسانه در تقویت اخلاق رسانه همراهی لازم را داشته باشند.

رئوفی انتخابات پیش رو را جلوه حضور و مشارکت مردم دانست و تصریح کرد : بر این باوریم که رسانه ها و سازمان های مردم نهاد بخوبی می توانند در افزایش مشارکت مردم در انتخابات نقش ایفاکنند .

انتهای پیام/

 

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.