stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۲ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 3 October , 2024
  • کد خبر : 221184
  • 21 دی 1399 - 8:41
4
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان خبر داد:

پرداخت حدود ۴ هزار مورد تسهیلات حمایتی کرونا در شهرستان همدان

پرداخت حدود ۴ هزار مورد تسهیلات حمایتی کرونا در شهرستان همدان
همدان- معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان گفت: کل تسهیلات حمایتی، پرداخت شده به بنگاه های آسیب دیده از کرونا درشهرستان همدان 4 هزار و 65 مورد با اعتباری بالغ بر 502 میلیارد ریال است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، یزدان آزرمی در کمیته پشتیبانی و امور اقتصادی ستاد کرونا این شهرستان گفت: همه گیری ویروس کرونا مشکلاتی را بویژه برای اصناف و فعالان بخش صنعت پیش آورده است.

وی با تصریح بر اینکه عوارض اجتماعی و اقتصادی مترتب از برخورد پیشگیرانه ویروس کرونا اقشار مختلفی را متضرر کرده است، به عدم استقبال برخی اصناف از تسهیلات کرونایی خواستار آسیب شناسی این موضوع شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان در این راستا خاطرنشان کرد: بایستی بانک های عامل شهرستان جمع بندی خود را در این خصوص احصا و منعکس نمایند.

آزرمی تاکید کرد: کل تسهیلات حمایتی، پرداخت شده به بنگاه های آسیب دیده از کرونا درشهرستان همدان ۴ هزار و ۶۵ مورد با اعتباری بالغ بر ۵۰۲ میلیارد ریال است.

این مسئول با بیان اینکه بانک های عامل و اداره کار شهرستان نسبت به بروزرسانی اطلاعات خود از سیستم کارا اقدام کرده و پرونده های راکد را تعیین تکلیف کنند، اظهار کرد: تعداد یک هزار و ۶۳۹ پرونده نیز با اعتباری بالغ بر ۴۸۵ میلیارد ریال در دست بررسی و تکمیل مدارک است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.