stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 228414
  • 06 بهمن 1399 - 13:10
1
فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد،

کشف ۱۵ فقره کلاهبرداری از متهم در اراک

کشف ۱۵ فقره کلاهبرداری از متهم در اراک
مرکزی_فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۱۵ فقره کلاهبرداری از متهم در اراک خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سردار حسن مفخمی شهرستانی از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل عنوان و تحت پوشش معاملات و خرید و فروش املاک،‌ خودرو و فرش های قیمتی در حدود ۲۵ میلیارد ریال از ۱۵ شهروند کلاهبرداری کرده بود،‌در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

وی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی مراجعه تنی چند از شهروندان به ماموران پلیس آگاهی، مبنی بر کلاهبرداری از آنها از سوی فردی ناشناس با جعل عنوان در شهرستان اراک، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
این مقام مسئول افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباخته ها دریافتند، فردی با جعل عنوان و با طرح و نقشه قبلی تحت پوشش معاملات خرید و فروش املاک، خودرو و فرشهای قیمتی با ترفندهای متقلبانه از افرادی در شهر اراک کلاهبرداری و متواری شده است.
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و پس از انجام تحقیقات گسترده و اقدامات علمی و هوشمندانه ، در نهایت موفق به شناسایی هویت اصلی و مخفیگاه فرد مورد نظر در شهرستان قم شده و پس از اخذ نیابت و هماهنگی با دستگاه قضائی، در عملیاتی او را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.
 
مفخمی شهرستانی یادآور شد: فرد دستگیر شده با مشاهده مدارک مستند و قانونی به جرایم انتسابی و ۱۵ فقره کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ ۲۵ میلیارد ریالی اعتراف کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و در نهایت با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.
 

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.