stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 231524
  • 11 بهمن 1399 - 19:46
2
توسط موسسه عصر ظهور صورت گرفت،

افتتاحیه دوره ۴۷ کلاس تفسیر موسسه عصر ظهور اراک

افتتاحیه دوره ۴۷ کلاس تفسیر موسسه عصر ظهور اراک
مرکزی_ توسط موسسه عصر ظهور، افتتاحیه دوره ۴۷ کلاس تفسیر این موسسه صورت گرفت.
قلم | qalamna.ir :

مدیر موسسه عصر ظهور اراک در گفتگو با خبرنگار قلم در این شهر از افتتاحیه دوره ۴۷ کلاس تفسیر موسسه عصر ظهور اراک با پوشش سراسری و زنده برای قرآن آموزان در سراسر کشور خبر داد.

دکتر سید محمد خاتمی نژاد در گفتگو با خبرنگار پرسون بیان کرد: نظر به استقبال مناسب هموطنان در سایر شهرستان های کشور و نیز تداوم ثبت نام همشهریان اراکی، سایت کلاس تفسیر برای ثبت نام از علاقمندان برای شرکت در این دوره همچنان باز است و همه علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت http://kelastafsir.ir به جمع عصر ظهوری ها بپیوندند.

مدرس طرح آیه های فراموش شده اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که تاکنون توانسته ایم بر سر سفره حرف های خوب خدا میهمان بوده و تا امروز هم شاگردی کنیم.

وی افزود: در این طرح که با مطالعه از ابتدای قرآن شروع شده سعی کرده ایم نکات برگزیده تفسیری را تک تک مطالعه کرده و تا حد توان به این نکات عمل کنیم.

خاتمی نژاد ادامه داد: در این طرح از سخنان شنیدنی و راهگشای اهل بیت (ع) سخن گفتیم و بسیاری از شبهاتی که در فضای مجازی مطرح بود نیز بیان شد.

وی مطرح کردن فقه و احکام، همچنین مرور بسیاری از نکات اخلاقی در مورد زندگی بهتر در این طرح را یادآور شد و اظهار داشت: این طرح ایستگاهی به نام ” ایران پیشرفته” دارد که در آن شاهد خبرهای خوبی از دستاوردها و پیشرفت های علمی، پزشکی، دارویی، صنعتی و کشاورزی بوده ایم.

مدیر موسسه عصر ظهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح دوره جدید از این طرح عنوان کرد: به یاری خداوند در روزهای آخر قرن، دوره ۴۷ را برگزار خواهیم کرد، دوره جدید که پس از هشت سال از نیمه های سوره انعام ادامه خواهد یافت دو ایستگاه دارد که ایستگاه اول شامل نکات برگزیده تفسیری است و ایستگاه دوم به بیان نکات ناب اخلاقی، همچنین مطالب شنیدنی، تربیتی از بزرگان می پردازد تا به این واسطه کمی در مسیر خود سازی حرکت کنیم.

مدرس طرح آیه های فراموش شده خاطر نشان ساخت: در صورتی که علاقمندان برای حضور در این طرح، ساکن شهرهای دیگر کشور عزیزمان هستند، میتوانند بصورت مجازی در این کلاس شرکت کنند، به همین منظور افراد باید اسم و شماره تلفن همراه و شهر محل سکونت خود را به شماره تلفن همراه بنده به شماره ۰۹۱۸۳۶۱۹۵۵۴ ارسال نمایند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.