stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024
  • کد خبر : 232590
  • 13 بهمن 1399 - 11:20
1
مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس:

دورهمی مجازی آشپزی سنتی بندرعباس برگزار شد

دورهمی مجازی آشپزی سنتی بندرعباس برگزار شد
هرمزگان-به منظور معرفی بیشتر آیین ها و سنت های محلی ، نخستین دورهمی مجازی آشپزی سنتی بندرعباس از سوی مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس و مشارکت بخش خصوصی برگزار شد .
قلم | qalamna.ir :

در این دورهمی که با حضور منا پوردریایی نویسنده کتاب های جادوی ادویه و آشپزخانه هرمزگان برگزار شد شرکت کنندگان ،  انواع غذاهای سنتی بندرعباس را عرضه کرده و آن ها را به نمایش گذاشتند .

مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس در این باره با اشاره به حمایت و پشتیبانی شهرداری از خلاقیت در زمینه گسترش فرهنگ بومی ، صنایع دستی و آیین های ماندگار سنتی گفت :  در این بخش ، روش پخت غذاهای سنتی و ادویه های به کار رفته در این غذاها به نمایش گذاشته شد و منا پوردریایی بعنوان سرآشپز و داور بین المللی آشپزی نیز حضور داشت وبه ارزیابی آشپزی شرکت کنندگان پرداخت .

احمد پایدار افزود : به شرکت کنندگان در این دورهمی ، جوایز نقدی اهدا شد و این مرکز همچنان آمادگی دارد با مشارکت بخش های خصوصی و تعاونی ، کارآفرینان ، هنرجویان ، علاقمندان و فرهنگ دوستان برای برگزاری فعالیت ها و انجام طرح های مشترک در راستای گسترش صنایع دستی و آیین های سنتی شهر خلاق بندرعباس ، اقدام کند .

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.