stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۱ خرداد , ۱۴۰۳ Monday, 10 June , 2024
  • کد خبر : 233049
  • 13 بهمن 1399 - 18:22
2

محاسبه جریمه محدودیت های تردد در پایتخت از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه

محاسبه جریمه محدودیت های تردد در پایتخت از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به محاسبه جریمه محدودیت تردد در پایتخت از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه گفت: باتوجه به ایجاد ترافیک در این ساعت ۳۰ دقیقه به مردم فرصت داده ایم تا جریمه نشوند.

قلم | qalamna.ir :

گزارش ، سردار حسین رحیمی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه طرح شهید سلیمانی که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران و علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران در استانداری تهران برگزار شد با اشاره به اینکه اعمال جریمه محدودیت‌های کرونایی پایتخت از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه محاسبه می‌شود اظهار کرد: در خصوص نزدیک شدن به زمان اعمال محدودیت‌ها شاهد ترافیک بیشتر پایتخت هستیم و به همین دلیل یک زمان ۳۰ دقیقه‌ای به مردم داده ایم تا مشمول جریمه نشوند.

رحیمی افزود: طرح محدودیت‌های تردد در استان تهران آثار مثبت و مطلوبی را داشته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه توضیح داد: قانون محدودیت تردد همچنان در حال اجرا شدن است و با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال قطعاً شاهد افزایش ترددها و حضور مردم در خیابان‌ها خواهیم بود که در این زمینه نیز برنامه ریزی ها و تمهیدات ویژه اندیشیده خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در تهران بزرگ اعمال محدودیت‌های کرونا طبق روال قبل از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح انجام می‌شود و از مردم می‌خواهیم همانطور که تا کنوننهایت همکاری را داشته اند از این به بعد نیز توجه لازم را بکنند تا بتوانیم با همکاری و مشارکت‌های اجتماعی این بیماری را شکست داده و به زندگی عادی برگردیم.

منبع: مهر

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.