stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 241196
  • 27 بهمن 1399 - 11:38
1
فرماندار بندرعباس:

مردم همچنان از دورهمی و شب نشینی ها خودداری کنند

مردم همچنان از دورهمی و شب نشینی ها خودداری کنند
هرمزگان-فرماندار بندرعباس گفت: محدودیت های شبانه برقرار است و مردم خریدهای خود را از ابتدای صبح و در ساعات مختلف از روز شروع و نهایت تا ساعت ۲۰ در منزل باشند تا مشمول جریمه تردد شبانه نشوند.
قلم | qalamna.ir :

عزیز اله کناری در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان بندرعباس ضمن تشکر از اقدامات خوب در حوزه پیشگیری و درمان اظهار داشت: با همراهی خوب مردم و زحمات کادر درمان و بهداشت و حوزه های هلال احمر ، انتظامی راهور ، پلیس راه ، شهرداری ، سپاه ، گروههای مردم نهاد ، بازاریان و آموزش و پرورش توانستیم بیماری کرونا را کنترل کنیم اما مردم عزیز باید همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را مد نظر داشته باشند و عادی انگاری این بیماری خطرات بسیار زیادی را در بر خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: بهداشت به همراه نماینده اصناف از اماکن تجمعی سطح شهرستان بازدید بعمل آورد و تاکید لازم را بر رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک به افراد داشته باشد و همچنین نظارت کامل بر اجرای مراسمات عروسی در شهر و روستاها تا این مراسمات با حداقل نفرات و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک انجام شود و اگر در مراسم عروسی میهمانان مراسم به ویروس کرونا مبتلا شوند بانی مراسم به دستگاه قضائی معرفی خواهد شد.

این مقام مسئول بیان داشت: مردم همچنان از دورهمی و شب نشینی ها خودداری نمایند تا بتوانیم شرایط موجود شهرستان را حفظ کنیم.

فرماندار بندرعباس گفت: استعمال قلیان در همه اماکن عمومی و ساحل ممنوع است و شهرداری ، انتظامی و بهداشت ورود جدی به این موضوع داشته باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان عنوان کرد: مردم حتی المقدور با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز برای خریدهای خود از ابتدای صبح و در ساعات مختلف به بازار مراجعه کنند و تا ساعت نهایت ۲۰ در منزل باشند تا مشمول جریمه تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد نشوند.

کناری گفت: فروشگاههای زنجیره ای نیز رعایت پروتکل های بهداشتی خصوصا استفاده از ماسک را در محیط فروشگاه داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: بهداشت نظارت و کنترل لازم را بر ورود مسافران خارجی در بنادر و فرودگاه داشته باشد و هنگام ورود آنها تست کرونا حتما گرفته شود و ضد عفونی و گند زدایی اماکن عمومی همچنان توسط دستگاههای متولی انجام شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.