stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۲ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 3 October , 2024
  • کد خبر : 241467
  • 27 بهمن 1399 - 15:29
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

ساماندهی کالاهای قاچاق انبار شده ضروری است

ساماندهی کالاهای قاچاق انبار شده ضروری است
مرکزی_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ساماندهی کالاهای قاچاق انبار شده ضروری است.
قلم | qalamna.ir :

بهروز اکرمی امروز در نشست کمیسیون برنامه‌ ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان افزود: کالاهای قاچاق انبار شده باید در کوتاه‌ترین زمان به فروش برسد و یا راهکاری برای ساماندهی آنها در نظر گرفته شود چرا که نگهداری این اموال به اقتصاد کشور آسیب می رساند.

وی گفت:با توجه به محدودیت انبارها، کالاهای قاچاق انبار شده در اداره اموال تملیکی استان باید دراسرع وقت تعیین تکلیف شود.

اکرمی افزود: انتظار می رود نهادهای قضایی وانتظامی که مسئولیت اصلی تعیین تکلیف کالاهای دپو شده در انبارها را دارند، با تعامل و همکاری اداره کل اموال تملیکی استان اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: با توجه به اینکه لوازم بهداشتی و مواد غذایی موجود درانبارها گواهی مبداء ندارند بنابر این دانشگاه علوم پزشکی نمی‌تواند مجوزفروش درداخل کشور  راصادر کند، بنابراین باید از روز نخست جمع آوری تعیین تکلیف شوند.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان نیز در این نشست گفت: از ابتدای امسال میزان کشفیات کالای قاچاق استان نسبت به مدت مشابه سالهای گذشته ۲ برابر شده است.

مجید طاعتی افزود: میزان کشفیات امسال ۱۵میلیارد ریال است که با رشد ۸۰ درصدی همراه  شده و به تبع آن ۹۰۰ پرونده در اداره کل اموال تملیکی استان تشکیل شده است.

وی با اشاره به مصوبات دهمین نشست این کمیسیون در سال جاری گفت: اولویت این کمیسیون ساماندهی وضعیت  فرآورده‌های نفتی استان است که مقرر شد کارگروه تعیین هویت تقویت شود و به تولیدکنندگان قول مساعد داده شد که نسبت به اعلام پاسخ ها در اسرع وقت اقدام شود.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان ادامه داد: از دیگر مصوبات این کمیسیون تعیین تکلیف تغییر روش نمونه گیری شرکت پتروشیمی شازند  در اسرع وقت بود چرا که این اقدام در کاهش تعداد پرونده ها کمک شایانی می‌کند.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.