stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 244583
  • 03 اسفند 1399 - 11:16
2
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمینی‌شهر خبر داد؛

دریافت هفت سند جدید برای موقوفات مهم شهرستان خمینی‌شهر

دریافت هفت سند جدید برای موقوفات مهم شهرستان خمینی‌شهر
اصفهان_ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمینی‌شهر با اشاره به دریافت هفت سند جدید برای موقوفات مهم شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: این موقوفات دارای ارزش زیادی است.
قلم | qalamna.ir :

حسن توکلی در گفت‌وگو با برنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ سند تک برگی برای موقوفات شهرستان خمینی‌شهر صادر شده است، اظهار داشت: کاربری این موقوفات فرهنگی و مذهبی، زراعی، مسکونی و تجاری بوده است.

وی مساحت این موقوفات را ۱۶ هزار و ۵۰۰ متر مکعب مساحت و ۳۰ میلیارد ریال ارزش دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمینی‌شهر با اشاره به دریافت هفت سند جدید برای موقوفات مهم شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: این موقوفات دارای ارزش زیادی است.

وی در خصوص کاربری موقوفات شهرستان خمینی‌شهر که به تازگی اسناد مالکیتی آنها صادر شده است، اضافه کرد: کاربری این موقوفات مسکونی، درمانی، فرهنگی، باغ، زمین کشاورزی، ورزشی و تجاری بوده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمینی‌شهر با بیان اینکه از جمله موقوفات سند دار شده در شهرستان خمینی شهر موقوفه حاج کربلا علی بوده است، ادامه داد: این موقوفه ۱۰ میلیارد تومان ارزش دارد و با کاربری فرهنگی و درمانی به ثبت رسیده است.

توکلی موقوفه سید قاسم و علی اصغر به متراژ ۲۱ متر و ارزش ریالی ۱۰۰ میلیون تومان را از دیگر موقوفات سنددار شده شهرستان خمینی شهر اعلام کرد و گفت: این موقوفه با کاربری تجاری به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به سند دار شدن موقوفه حاج شیخ نورالله خمینی شهر گفت: این موقوفه که زمین زراعی با یک هزار و ۲۰۳ متر مساحت و دارای پنج میلیارد تومان ارزش بوده که به ثبت رسیده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خمینی‌شهر با اشاره به ثبت سند موقوفه عبدالحسین این شهرستان نیز ابراز داشت: این موقوفه دارای دوهزار و ۸۹۲ متر مساحت باغ است که با ارزش یک میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

وی موقوفه‌های سید جلال الدین امام جمعه زاده را دیگر موقوفات ثبت شده در اسناد رسمی استان اصفهان اعلام کرد و گفت: این موقوفات دو منزل مسکونی به مساحت‌های و ۱۸۲ و ۱۶۲ متر است که به ترتیب دارای ۹۰۰ و ۸۰۰ میلیون تومان ارزش ریالی است.

توکلی موقوفه محمدصادق نورایی را آخرین موقوفه سند دار شده شهرستان خمینی شهر طی چند روز اخیر اعلام کرد و گفت: این موقوفه کاربری ورزشی داشته و با ارزش پنج میلیارد تومان به ثبت رسیده وسند ملکی برای آن صادر شده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.