stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 246225
  • 06 اسفند 1399 - 1:41
1

آزادراه غدیر نقش مهمی در توزیع ترافیک بزرگراههای منتهی به ری دارد

آزادراه غدیر نقش مهمی در توزیع ترافیک بزرگراههای منتهی به ری دارد

ری- فرماندار ویژه ری با اشاره به اینکه ۶۱ کیلومتر از آزادراه غدیر در محدوده سرزمینی شهرری قرار دارد گفت: این آزادراه نقش مهمی در توزیع ترافیک بزرگراههای منتهی به ری دارد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح آزادراه غدیر اظهار داشت: در دولت یازدهم و دوازدهم به توسعه راه‌های برون شهری توجه ویژه ای شده که از مهمترین آنها آزادراه غدیر است.

وی با اشاره به اینکه این آزادراه با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) احداث شده است گفت: راه اندازی این آزادراه ترانزیتی، کاهش زمان و ترافیک عبوری، کاهش آلودگی هوا و همچنین افزایش ایمنی را به همراه دارد.

معاون استاندار تهران بیان داشت: آزادراه غدیر به عنوان کریدور ترانزیتی شرق و غرب، آبیک را به طول ۱۵۸ کیلومتر به گرمسار متصل می‌کند که ۶۱ کیلومتر از این مسیر در محدوده سرزمینی شهرستان ری قرار دارد که بزودی این پروژه ارزشمند و تأثیرگذار مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار ویژه ری بیان داشت: کمربندی اول تهران (بزرگراه آزادگان) که در شمال شهرستان ری می‌باشد و کمربندی دوم تهران که ابتدای آن در محور امام رضا (ع) تا اتوبان تهران- قم در محدوده شهرستان ری قرار دارد و در ماه‌های گذشته ایمن سازی و بهسازی شد و همچنین ۶۱ کیلومتر از آزادراه غدیر به عنوان کمربندی سوم تهران در توزیع ترافیک به بزرگراه‌های منتهی به ری و تهران نقش بسزایی دارد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.