stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 252500
  • 20 اسفند 1399 - 16:58
1

اختصاص زمین برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی به فرهنگیان بندرعباس

اختصاص زمین برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی به فرهنگیان بندرعباس
هرمزگان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: زمین برای ساخت 500 واحد مسکونی فرهنگیان شهر بندرعباس در شهرک پیامبر اعظم اختصاص یافته است.
قلم | qalamna.ir :

علی رئوفی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان که با دو  دستور کار؛ مشارکت دستگاه های اجرایی استان در پیاده سازی طرح بوم و طرح ملی مسکن فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: بیش از سه هزار و ۸۵۰ فرهنگی استان فرم « ج» آنها تأئید شده است و تاکنون از این تعداد، یک هزار و ۷۸۴ نفر  تشکیل پرونده داده اند.

وی افزود: در شهرستانهای استان مشکل اختصاص زمین وجود ندارد و فرهنگیانی که تشکیل پرونده داده اند می توانند با واریز  آورده اولیه ساخت مسکن که مبلغ ۴۰ میلیون تومان است، روند ساخت مسکن خود را ادامه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود:فقط در شهر بندرعباس با کمبود زمین مواجه هستیم که مقرر شد در فاز اول ساخت مسکن فرهنگیان، برای تعداد ۵۰۰ فرهنگی شهر بندرعباس در شهرک پیامبر اعظم، زمین اختصاص یابد.

وی گفت: این واحد های مسکونی به فرهنگیانی که اهل و ساکن بندرعباس هستند و شرایط دریافت مسکن ملی را مطابق بخشنامه های ابلاغی دارند، تعلق می گیرد.

رئوفی به نزدیک بودن انتخابات نیز اشارهرکرد و گفت: همه جوانان و نخبگان استان که شرایط و توان خدمت به مردم جامعه خود را دارند وارد کارزار انتخابات شوند و صحنه ای بی نظیر را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.