stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 25686
  • 02 بهمن 1394 - 13:17
2

افتخاری:نگاه فمینیستی وسهم خواهانه برای حضور در شورای ائتلاف نداریم/تابع مصلحت جریان اصولگرایی هستیم

مسئول کمیته بانوان جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید که پیشنهاد حضور نماینده بانوان در شورای ائتلاف اصولگرایان، به دور از نگاه سهم خواهانه بوده است.

قلم | qalamna.ir :

لاله افتخاری در گفت و گو با خبرآنلاین در پاسخ به سئوالی درباره احتمال ورود نماینده بانوان به شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: در این مورد ما نه نگاه فمینیستی داریم و نه نگاه سهم خواهی بلکه باتوجه به وجود خانم های صاحب‌نظر و اینکه بخش قابل توجهی از جامعه مخاطب ما، خانم ها هستند، قطعا این حضور می‌تواند تاثیرگذار باشد.

 وی افزود: زنان بهتر می توانند مسائل مربوط به هم جنس خود و ظرفیت هایی که در جامعه وجود دارد و باید در خدمت نظام و در جهت مشارکت حداکثری درآید، را تقویت کرده و در این راه به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک بگویند.

افتخاری با بیان اینکه این حضور به منزله نادیده گرفتن توجه آقایان مخصوصا روحانیت معزز و صاحب نظران نیست، خاطرنشان کرد: ما به عنوان شورای هم افزایی، نشستی از سوی کمیته بانوان ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری برگزار کردیم که بنده مسئولیت این کمیته را برعهده دارم . در این نشست بانوان شاخص و صاحب نظری حضور یافته بودند که بر همین اهداف تاکید داشتند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم اظهارکرد: بنده برپایی این جلسه و خواست و مطالبه بانوان را به کسانی که در جهت ائتلاف اصولگرایان تلاش می کنند، اطلاع دادم و این پیام را به آن ها رساندم . البته این به معنای این نیست که بگوییم زنان خودشان باید از حق شان دفاع کنند یا مثلا  مسائل دیگری از این قبیل باشد که نگاه فمینیستی است بلکه مشی ما برگرفته از قرآن و عترت است.

وی افزود: ما این مطلب را به آنان منتقل کردیم و امیدواریم که هر طور که مصلحت می‌دانند، اقدام شود چراکه ما تابع همان مصلحتی هستیم که بزرگان جریان اصولگرایی تشخیص می دهند و خودشان این موضوع را مدیریت می کنند.

عضو جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس خاطرنشان کرد: کسانی در این جلسه حضور داشتند که سابقه وزارت یا نمایندگی مجلس را داشتند و مطالبات حوزه زنان و خانواده در آن جا مطرح شد و فعالان و نخبگان اجتماعی در یک نظر جمعی به این مسئله رسیدند که بانوان باید حضور فعال تری در تصمیم گیری ها در مقاطع حساسی همچون انتخابات داشته باشند.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.