stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 268062
  • 24 اسفند 1399 - 11:10
1

آغاز اجرای طرح هنگ امداد طبیعت در فارس

آغاز اجرای طرح هنگ امداد طبیعت در فارس
فارس- اجرای طرح هنگ امداد طبیعت با هدف آموزش هدفمند گروه‌های مردمی در حوادث طبیعی با همکاری سازمان بسیج سازندگی فارس آغاز شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: با توجه به حجم بالای حوادث و ضرورت استفاده از ظرفیت مردمی در پیشگیری و کاهش و مقابله با این حوادث این طرح با همکاری سازمان بسیج سازندگی فارس در دستور اجرا قرار گرفت.
عبدالحسن صمدنژاد خاطرنشان کرد: این طرح با ظرفیت ۵ هزار نفر از هم اکنون با هدف آموزش هدفمند اجرایی می‌شود.
او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح واحد مدیریت فناوری در اداره کل منابع طبیعی فارس، بیان کرد: چالش‌هایی در حوزه منابع طبیعی وجود دارد که در یک خود ارزیابی احصاء شدند و نقشه راه توسعه منابع انسانی نوشته شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس ادامه داد: با توجه به سطح وسیع فارس و نیرو‌های انسانی و امکانات این اداره کل، برای هر چالشی یک طرح تدوین شد که نقشه راهی برای یک درک مشترک بین خادمان منابع طبیعی باشد که از جمله چالش‌های بزرگی که در همه آن‌ها مشترک است، نظارت و مانیتورینگ است.

صمدنژاد با بیان اینکه اگر قرار است دولت کوچک شود و شفاف سازی و تکریم ارباب رجوع و چابک سازی انجام شود، چاره‌ای جز استفاده از فناوری نداریم، عنوان کرد: امروز تکنولوژی، بسیاری از مسائل سخت را با ربات و فناوری‌های نو حل کرده است و به همین دلیل در این اداره کل طرح ایجاد واحد مدیریت فناوری در دستور کار قرار گرفت.
او همچنین با بیان اینکه این واحد جزو ساختار سازمان جنگل‌های کشور نیست، گفت: واحد مدیریت فناوری ۶۰ درصد از فعالیت‌های اداره کل را در برخواهد گرفت.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس خاطرنشان کرد: حوزه جنگل، مرتع، زمین، مدیریت بحران، اقدامات جاری و بیایان جزو ماموریت‌های واحد مدیریت فناوری خواهد بود.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.