stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 268266
  • 24 اسفند 1399 - 12:00
1
مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون و کار در شورای توسعه سواحل مکران:

ضرورت مشارکت نیروهای بومی در توسعه سواحل مکران

ضرورت مشارکت نیروهای بومی در توسعه سواحل مکران
هرمزگان-مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون و کار در شورای توسعه سواحل مکران بر مشارکت نیروهای بومی در توسعه این سواحل تاکید و اضافه کرد: با تربیت نیروی انسانی ماهر در منطقه می توان همراهی و مشارکت جوامع محلی را داشت.
قلم | qalamna.ir :

سیده فاطمه ذوالقدر  در بازدید از منطقه اقتصادی مکران افزود: دغدغه ما توسعه این منطقه و سواحل است که باید استفاده از ظرفیت نیرو و سرمایه های انسانی بومی را در اولویت قرار داد.

وی اضافه کرد: در این راستا، برای توانمندسازی جوامع محلی باید از ظرفیت های موجود آموزش فنی و حرفه ای و سایر سازمان های زیرمجموعه وزارت استفاده کرد.

مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون و کار در شورای توسعه سواحل مکران خواستار تشکیل کمیته ای جهت شناسایی و بهره مندی از فرصتها برای توانمندسازی جوامع محلی و به دنبال آن توسعه منطقه شد.

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان  نیز با بیان اینکه ماهیت هرتوسعه پایدار، مستلزم  مشارکت جامعه محلی است، گفت: توسعه پایدار مکران از طریق توانمندسازی  و غنی سازی جوامع محلی محقق می شود.

هادی ابراهیمی افزود: وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی با توجه به نقش مهم و متعددی که در توانمندسازی و توسعه جوامع محلی منطقه مکران دارد می تواند از طریق آموزش نیروی انسانی مورد نیاز این مناطق، به محقق شدن این امر کمک کند.

وی اظهارداشت: توسعه در این منطقه باید همسو و همراه با جامعه محلی باشد و این امر نیازمند توانمندسازی جوامع محلی و استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مردم بومی این منطقه است.

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان اضافه کرد: وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی بعنوان یکی از اعضای شورای توسعه سواحل مکران، تمام تلاش خود را در جهت فراهم کردن حضور جوامع محلی در توسعه این منطقه به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.