stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 272311
  • 25 اسفند 1399 - 23:59
0

ویژه‌برنامه نیمه شعبان در پایگاه مهدویت برنامه شاد تهیه و تدوین شد

ویژه‌برنامه نیمه شعبان در پایگاه مهدویت برنامه شاد تهیه و تدوین شد
قم -مدیر پایگاه انتظار و مهدویت در شبکه شاد از تهیه و تدوین ویژه‌برنامه نیمه شعبان در این پایگاه خبر داد و گفت: برای بهره‌مندی دانش آموزان و همکاران فرهنگی و خانواده آن‌ها ۶۰ قسمت برنامه مهدوی آماده بارگذاری در شبکه شاد شده است.
قلم | qalamna.ir :

احسان الله امیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم ‌با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه مجازی قرآن عترت و نماز اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور، وزارت آموزش‌وپرورش اقداماتی را در راستای بهبود عملکرد حوزه‌های قرآنی و قابلیت دسترسی آن‌ها انجام داد که بر اساس این قرارگاه مجازی، ۱۷ پایگاه با موضوعات مختلف مصباح الهدی یا امام شناسی، محافل انس با قرآن، اقامه نماز و انتظار و مهدویت و دیگر موارد تعریف و در دستور کار مدارس قرار گرفت.

مدیر اجرایی و برنامه‌ریزی پایگاه مهدویت در برنامه شاد، با تأکید بر زمینه‌سازی برای ظهور مهدی موعود و تربیت فرزندان مهدوی تصریح کرد: خروجی ۱۷ پایگاه و کانال مجازی، در شبکه شاد تعریف و بارگذاری شده و همکاران و دانش آموزان مقاطع مختلف و حتی اولیاء آن‌ها نیز می‌توانند از مطالب و محتویات کانال‌ها بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به برنامه‌های هفتگی پایگاه مهدویت عنوان کرد: عناوینی چون پرسش و پاسخ مهدوی به تفکیک ایام هفته برای مقاطع مختلف، سه‌شنبه‌های مهدوی با کارگاه مهدی شناسی، معرفی کتب و نشاط مهدوی و دریافت آثار و ویژه‌برنامه خانواده مهدوی ازجمله موضوعاتی هستند که در این پایگاه مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

به گفته این مسئول آموزشی کانال انتظار و مهدویت برای بهره‌مندی دانش آموزان و همکاران فرهنگی به همراه خانواده آن‌ها نسبت به تهیه و ضبط ۶۰ قسمت برنامه مهدوی اقدام نموده که با شروع نیمه شعبان به‌صورت هفتگی بارگذاری خواهد شد ویژه‌برنامه نیمه شعبان همچنین تهیه تعداد بیست کلیپ دانش‌آموزی نیز به فراخور زمان در این ایام پخش خواهد شد.

امیدی خاطرنشان کرد: این مجموعه با بهره‌مندی از حضور اساتید مجرب و توانمند این حوزه در سه روز متوالی در مجتمع فرهنگی یاوران مهدی مسجد مقدس جمکران تهیه‌شده که ادامه ضبط این کار بعد از بررسی بازخورد آن، پس از ماه مبارک رمضان خواهد بود.

انتهای پیام/

  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.