stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 275456
  • 27 اسفند 1399 - 12:42
1

امکان پذیرایی از زائران در نوروز و نیمه شعبان در بوستان‌های قم وجود ندارد/برخورد با هرگونه تجمع و برپایی چادر

امکان پذیرایی از زائران در نوروز و نیمه شعبان در بوستان‌های قم وجود ندارد/برخورد با هرگونه تجمع و برپایی چادر
قم -مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه در سکونتگاه‌های شهری به دلیل شرایط بهداشتی و رعایت نکات بهداشتی به‌هیچ‌وجه امکان اسکان در پارک‌ها و بوستان‌ها وجود ندارد، گفت: در بوستان اجازه برپایی چادر نیز داده نمی‌شود.
قلم | qalamna.ir :

پیام جوادیان در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم در نوروز و نیمه شعبان، برنامه‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم را در ایام نوروز و نیمه شعبان تشریح کرد و اظهار داشت: طبق اعلام‌ها در ایام نوروز و نیمه شعبان سفر به شهر قم ممنوع نبوده ولی ورود مسافر به بوستان‌ها در بحث نصب چادر و کمپ ممنوع است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تجربیات سال‌های گذشته شهر قم را در ایام نوروز و نیمه شعبان یادآور شد و افزود: در سال‌های گذشته باوجود مدارس، هتل‌ها و مهمان‌پذیرها در اوایل فروردین و ساعات آغاز سال مشکلات بسیاری داشته و امسال باوجود تعطیلی مدارس و بوستان‌ها چالش بزرگی در پیش داریم.

جوادیان با بیان اینکه در سکونتگاه‌های شهری به دلیل شرایط بهداشتی و رعایت نکات بهداشتی به‌هیچ‌وجه امکان اسکان در پارک‌ها و بوستان‌ها وجود ندارد، ابراز کرد: در بوستان اجازه برپایی چادر نیز داده نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه هرگونه تجمع و استقرار چادرها در بوستان‌ها ممنوع است، تصریح کرد: در بوستان‌ها و پارک‌ها فقط برای استفاده‌های شهروندان تا محدودیت‌های شبانه امکان استفاده وجود دارد.

انتهای پیام /

  • منبع : شهرداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.