stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 276036
  • 26 اسفند 1399 - 19:13
2
معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان :

آسیب های فرهنگی برخی ناهنجاری های اجتماعی در جزیره هرمز به حداقل برسد

آسیب های فرهنگی برخی ناهنجاری های اجتماعی در جزیره هرمز به حداقل برسد
هرمزگان-معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان با محوریت جزیره هرمزبا اشاره به اهمیت جزیره هرمز، عنوان کرد: جزیره هرمز نماد و سنبل شهادت در هرمزگان است و از غنای فرهنگی و مذهبی بالایی برخوردار است.
قلم | qalamna.ir :

علی رئوفی با اشاره به جذابیت جزیره هرمز برای مسافران، افزود: با تلاش های دکتر همتی استاندار هرمزگان برای ایجاد زیرساخت های گردشگری و تفریحی در جزیره هرمز این جزیره مقصد بسیاری از مسافران در سطح کشور شده است و رویکرد سیاحتی و گردشگری پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: حضور گردشگران در جزیره هرمز با دستاوردهای خوبی نظیر ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان جزیره و بهبود معیشت مردم آن با ارائه خدمات به گردشگران همراه بوده است.

معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر مدیریت معدود ناهنجاری ها در جزیره هرمز، افزود: دستگاه فرهنگی با کمک نیروی انتظامی با اجرا و پیاده سازی طرح های ارشادی و فرهنگی آسیب های فرهنگی اقدامات برخی مسافران در جزیره هرمز را به حداقل برسانند.

رئوفی در همین خصوص افزود: حفظ شئونات اسلامی توسط مسافران در مناطق تفریحی استان همچون جزیره هرمز ضروری است و توجیه مدیران تورهای گردشگری توسط دستگاه های متولی به ویژه میراث فرهنگی و گردشگری ضروری است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.